دفاع پرس گزارش می‌دهد/

واکنش کاربران توئیتر به سخنرانی سید حسن نصر الله

شروع سخنان سید حسن نصر الله و محتوای سخنرانی ایشان در فضای مجازی با واکنش‌های متعددی رو به رو شد.
کد خبر: ۳۹۸۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵ - 31January 2015

واکنش کاربران توئیتر به سخنرانی سید حسن نصر الله

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، سید حسن نصرالله سرانجام بعد از گذشت 13 روز از عملیات ترور 6 تن از اعضای مجاهد حزب الله لبنان و سردار شهید محمد علی الله دادی توسط رژیم غاصب صهیونیستی در قنیطره در جنوب سوریه سخنرانی کرد و انتظار همه بخصوص صهیونیستها را به پایان رساند.


شروع سخنان سید حسن نصر الله و محتوای سخنرانی ایشان در فضای مجازی با واکنشهای متعددی رو به رو شد.

«علی» در توئیتر نوشت: سید حسن نماد مقاومت است که اسلام و اعراب را سربلند کرده است.


حساب «الاستخبارات الروسیه»
در توئیتر خطاب به تکفیریهای مخالف حزبالله نوشت: ما به سید حسن افتخار میکنیم... به حزبالله، شما هم به شیوخ جهاد نکاحتان افتخار کنید و خودتان را بمبگذاری کنید.


«یوسف»
کاربر مصری با اشاره به انتظار اسرائیل برای سخنرانی سید نوشت: سخنرانی نصرالله مثل چماقی است بر سر جناب صهونیسم.


«عِنبال عدَوی» کاربری فلسطینی نوشت: من طرفدار نصرالله نیستم اما بعد از گردانهای عزالدین القسام، او تنها کسی است که میتواند امنیت اسرائیل را به لرزه در آورد.


 

 
یک کاربر دیگر شبکه توئیتر نوشت: حتی اگر با اظهارات وی موافق نباشیم، باید بپذیریم که حزبالله توانسته در برابر اسرائیل بازدارندگی ایجاد کند.


خبرنگار شبکه المیادین نیز در واکنش به اظهارات دبیر کل حزبالله گفت: "تنها چیزی که میتوان گفت این است که سید حسن نصرالله اکنون جنگی نامحدود علیه اسرائیل اعلام کرد."

 

پوشش گزیدههای سخنان سید در رسانههای اسرائیلی:

همزمان با آغاز سخنان دبیر کل حزبالله لبنان، روزنامهها و سایتهای خبری اسرائیلی که بیش از یک هفته منتظر سخنرانی او بودند، گزیدههای سخنان او را همزمان منتشر کردند. از جمله این روزنامهها، سایت روزنامه یدیعوت آحارونوت بود.
 

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دهقان
|
-
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
0
0
باسلام وادب
شماهم به عشق اهل بیت علیهم السلام ازاین پس بعدازنام ائمه علیهم السلام به جای حروف ص ع س جمله مربوطه رابنویسید تابرکت ازشما برداشته نشود
حسین لاریجانی
|
-
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
0
0
سید حسن ای افتخار عرب وجهان اسلام جانم وهمه چیزم فدای اسلام وتو وسید علی . کاش علی در1400سال پیش یاران اندکی حتی چون توداشت کاش کسی چون تو در کوچه های مدینه محافظ بی بی فاطمه بود تا او وحسن راکتک نمی زدند . توبرای سید علی مانند عباس بن علی برای حسین
(ع)هستی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار