سردار نقدی در جمع بسیجیان ورامین:

آلمان بی آبروتر از آن است که درباره حقوق بشر حرف بزند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر قرار باشد پرونده حقوق بشری آلمان بازخوانی شود کمترین جرایم آن، دو جنگ جهانی است که حاصل آنها بیش از ۱۵۰ میلیون کشته و صدها میلیون آواره و معلول بوده است.
کد خبر: ۳۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸ - 28January 2015

آلمان بی آبروتر از آن است که درباره حقوق بشر حرف بزند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در هیئت عاشقان ولایت بسیجیان ورامین که در سالن شهدای گمنام شهرستان ورامین برگزار شد، گفت: ورامین سابقه طولانی در جهاد و انقلاب دارد. این شهر پیشتاز قیام بوده و وجود چنین پایگاههای مقاومت بسیج و بسیجیان پرشور از این دیار انتظار است و این تداوم راه و رسم شهدا و روحیه انقلابی آنان است.

وی با اشاره به ناکامی دشمن برای از بین بردن نظام اسلامی با روشهای مختلف ازجمله جنگ و اقدامات تروریستی، تصریح کرد: دشمن عرصه مبارزه را به مسائل اجتماعی و فرهنگی کشانده و جنگ بی سابقه فرهنگی را علیه ملت ما تحمیل کرده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در همین زمینه ادامه داد: اولین قدم دشمن برای مبارزه با نظام اسلامی، راهاندازی گروهها و روزنامههای ضد دینی بود و پس از آن در قدم بعد، توطئهای بزرگ را با رواج مواد مخدر در میان مردم و بهخصوص جوانان تدارک دید. دشمن در گام بعدی با قاچاق گسترده مشروبات الکلی سعی در رواج این پدیده شوم داشت.

وی با بیان اینکه دشمن با آموزش عدهای برای راهاندازی خانههای فساد و سازماندهی این جریان در داخل کشور مرحله جدیدی را آغاز کرد، ادامه داد: اما دشمن در هیچ یک از موارد یاد شده نتوانست اهداف خود را آماده سازد و این مفاسد را فراگیر و عمومی کند؛ چراکه در میان خانوادههای ایرانی قبح مواد مخدر، مشروبات الکلی، فساد علنی و جریانهای منحرف وجود داشت و ملت در مقابل آنها ایستادگی کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، با اشاره به راهکار جدید دشمن در استفاده از ابزار رسانه برای فراگیر کردن این جنگ فرهنگی، تاکید کرد: امروز رسانهها ازجمله شبکههای ماهوارهای بستری را برای دشمن فراهم آوردهاند تا تمام اهداف خود را در مورد نظام اسلامی محقق سازد که باید در مقابل این خطر بزرگ هوشیار بود.

وی شرایط کنونی را حساس و سرنوشتساز دانست و ابراز داشت: جمهوری اسلامی بر خلاف تلاشهای دشمن استکباری، الگویی را ارائه داده که ضمن داشتن اعتقاد به خدا و ایمان و التزام به دین توانسته پیشرفتهای صنعتی، اقتصادی و اجتماعی هم داشته باشد.

نقدی با اشاره به توطئههای رسانهای دشمن در وارونه جلوه دادن حقیقت ادامه داد: در سال گذشته در آفریقای مرکزی هزاران مسلمان را با حمایت دولت فرانسه به قتل رساندند و بسیاری را زنده زنده در آتش سوزاندند، پس از آن در غزه در میان سکوت مجامع جهانی و رسانه ای، ۵۷۸ کودک را کشتند، اما کسی از حقوق بشر دم نزد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در کشور ما حصر خانگی دو نفر خبیث خائن را که با ادعای واهی، کشور را به آشوب کشاندند و دستاوردهای شگرف و بزرگ ملت ایران در برگزاری انتخاباتی عظیم با مشارکت بالای ۸۵ درصدی را به باد دادند، از نظر دشمنان تبدیل به نمادی از نقض حقوق بشر شده و تمامی سیاستمداران و سردمداران غربی درباره آن اظهار نظر میکنند حال آنکه این دو نفر در خانههای لوکس و شرایط مناسب جانشان حفظ شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین به سفر اخیر یکی از مقامات آلمانی به کشور و اظهارنظرهای مداخلهجویانه وی اشاره کرد و افزود: آلمان بی آبروتر از آن است که درباره حقوق بشر حرف بزند و اگر قرار باشد پرونده حقوق بشری آلمان بازخوانی شود کمترین جرایم آن، دو جنگ جهانی است که حاصل آنها بیش از ۱۵۰ میلیون کشته و صدها میلیون نفر آواره و معلول بوده است.

وی کمکهای تسلیحاتی آلمان را به حکومت بعثی یادآور شد و تصریح کرد: آلمان بیشترین میزان سلاحهای شیمیایی را به صدام داد که علیه ملت ما در دوران دفاع مقدس بهکار گرفته شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج اظهار داشت: همین امروز، حزبی که جنگ جهانی را به راه انداخته در آلمان رسمیت داشته و فعالیت میکند، فعالان نازی به بهانه رنگ پوست و نژاد، مرتکب قتل میشوند و جنایات خود را ادامه میدهند.

وی خطاب به دولتهای استکباری غربی تاکید کرد: آلمان، انگلیس، فرانسه، آمریکا و... پروندههای حقوق بشری سیاهی دارند، این حکومتها سرشار از ضعف و مشکلات هستند، که شکافهای طبقاتی، مشکلات اقتصادی، وضعیت نابهنجار اجتماعی و درگیریهای امنیتی کوچکترین مشکلاتی است که با آن دست به گریبانند.

نقدی آمریکا را با ۱۷ هزار میلیارد دلار بدهی، بدهکارترین کشور دنیا خواند و افزود: امروز مشکلات بسیار زیاد اجتماعی و اقتصادی، عرصه را بر این حکومت تنگ کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب قدمهای مهمی را برداشته و امروز در آخرین مراحل گذر از پیچ تاریخی است، تصریح کرد: باید با مقاومت و ایستادگی از این مرحله نیز با موفقیت عبور کرد. یکی از سنگرهای دفاع و مقاومت در این جبهه فعالیت در حلقههای صالحین بسیج است و این حلقهها مسئولیت بزرگی را در پیشبرد اهداف انقلاب دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها