فرمانده سپاه ناحیه جهرم:

نکوداشت واقعه تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی نشان دهنده اعتماد مردم به نظام است

فرمانده سپاه ناحیه جهرم گفت: نکوداشت واقعه تاریخ ساز انقلاب اسلامی نشان دهنده رضایت و اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۳۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲ - 31January 2015

نکوداشت واقعه تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی نشان دهنده اعتماد مردم به نظام است

به گزارش دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه جهرم، سرهنگ محمد صادق شادمند  در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه پرفروغ فجر، از اجرای 230 برنامه مختلف توسط اقشار مختلف بسیج خبر داد و اظهار داشت:  نکوداشت واقعه تاریخ ساز انقلاب اسلامی نشان دهنده رضایت و اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی است.

سرهنگ شادمند با تأکید بر اهمیت خدمت رسانی به مردم، از اعزام اکیپهای درمانی به مناطق محروم در ایام دهه فجرخبر داد و بیان داشت: توزیع اقلام بهداشتی بین مدارس و دانش آموزان محروم از دیگر برنامه های نیروی مقاومت بسیج شهرستان جهرم در این ایام می باشد.

وی با بیان اجرای برنامه های مردم نهاد در سی و ششمین سالگرد بهار انقلاب اسلامی، افزود: حوزه ها، کانونها و پایگاههای مقاومت بسیج با اجرای برنامه های جشن انقلاب، از قبیل ، به صدا در آوردن زنگ انقلاب درمدارس، رژه خودرویی و موتوری بسیج همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به ایران، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فضاسازی سطح شهرستان را از برنامه های اجرایی این ایام عنوان کرد.

سرهنگ شادمند با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی در دهه فجر خاطر نشان کرد: برپائی نمایشگاه کتاب، برگزاری اردوها و مسابقات فرهنگی، شب شعر، مسابقات عکس و جشنواره فیلم عمار، اجرای نمایشنامه و گروه سرود با محتوای خاطرات روزهای انقلاب، سرکشی از خانواده شهدا، عطر افشانی قبور مطهرشهدا و غیره ازجمله برنامه های فرهنگی این ایام می باشد.

فرمانده سپاه جهرم با بیان اهمیت شناساندن زوایای مختلف انقلاب اسلامی به نسل جوان کشور تصریع کرد:  نشستهای روشنگری، بیان خاطرات روزهای انقلاب، برپائی نمایشگاههای بصیرتی، برگزاری یادواره شهدا، شب شعر و همایش انقلاب اسلامی ایران در این ایام برگزار می شود.

وی با تاکید به اهمیت حضورمردم درراهپیمایی22بهمن ماه گفت:حضورمردم در این راهپیمائی نشاندهنده اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی و سبب ناخرسندی و یأس دشمنان انقلاب می گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها