قاسمی:

مقدمه معنوی سردار قاسم سلیمانی بر کتاب "فرماندهان ورود ممنوع"

قائم مقام مؤسسه فرهنگی هنری شاهد گفت: چهره‌های مختلف سینمایی و هنری، این کتاب را مطالعه کرده‌اند. ابراهیم حاتمی‌کیا این کتاب را سرشار از سوژه‌های ناب برای فیلمسازی می‌داند.
کد خبر: ۳۹۵۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱ - 26January 2015

مقدمه معنوی سردار قاسم سلیمانی بر کتاب

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، ناصر قاسمی قائم مقام مؤسسه فرهنگی هنری شاهد در نشست خبری آئین رونمایی از کتاب " فرماندهان ورود ممنوع" نوشته رحیم مخدومی، به تشریح برنامه های رونمایی از کتاب پرداخت و اظهار کرد: مراسم رونمایی از کتاب، چهارشنه 8 بهمن ماه و از ساعت 10 الی 12 و با حضور راویان، فرماندهان دفاع مقدس و برخی از نمایندگان مجلس خواهد بود.

وی افزود: مقدمه معنوی و شیوای سردار قاسم سلیمانی بر این کتاب به صورت کلیپی تصویری آماده شده و در آیین رونمایی پخش خواهد شد. مقدمه سردار محسن رضایی هم به صورت تصویری به نمایش درخواهد آمد.

قاسمی با بیان اینکه «فرماندهان ورود ممنوع» با شمارگان هزار و 500 نسخه، پاییز امسال منتشر شد با توجه به اینکه ماکت کتاب در نمایشگاه کتاب بیستو هفتم به نمایش گذاشته و پیش فروش شده بود، تمامی این آثار از سوی علاقهمندان خریداری شد. بنابر این چاپ دوم کتاب در آیین رونمایی معرفی خواهد شد.

وی درباره بازخوردهای این کتاب گفت: چهرههای مختلف سینمایی و هنری این کتاب را مطالعه کردهاند. ابراهیم حاتمیکیا این کتاب را سرشار از سوژههای ناب برای فیلمسازی میداند. «فرماندهان ورود ممنوع» در آیین رونمایی کتاب با تخفیف ویژه به فروش میرسد.

 

انتهای پیام/

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فلکی
|
-
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
0
0
اگر اسم نویسنده کتاب رو می بردید چی می شد؟
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار