با حضور 12 تیم از بانک‌های مختلف استان فارس برگزار شد

مسابقات فوتسال گرامیداشت یادواره شهدای سادات فارس

مسابقات فوتسال گرامیداشت یادواره شهدای سادات فارس با حضور 12 تیم از بانک‌های مختلف استان فارس اعم از دولتی و خصوصی در مجموعه ورزشی بانک ملی شیراز آغاز شد.
کد خبر: ۳۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶ - 26January 2015

مسابقات فوتسال گرامیداشت یادواره شهدای سادات فارس

به گزارش دفاع پرس از شیراز، فرمانده بسیج ادارات امیرالمؤمنین سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در مراسم آغاز این مسابقات اظهار داشت: مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه مبارک فجر و گرامی داشت یاد شهدای سادات استان فارس با حضور 12 تیم از بانک های مختلف استان فارس اعم از دولتی و خصوصی در مجموعه ورزشی بانک ملی شیراز آغاز شده است.

سروان پاسدار ابراهیم جعفری افزود: سال گذشته این مسابقات با عنوان یادمان شهدای غواص و آبی خاکی استان فارس برگزار شد که با استقبال خوبی روبهرو شد لذا امید داریم که امسال نیز شاهد بازی خوبی از همه تیمهای شرکت کننده باشیم.

وی بیان داشت: طی این دوره از مسابقات پس از رقابت تیمهای مختلف در اواخر بهمن ماه جاری مراسم اختتامیه برگزار میشود و 3 تیم برتر و یک تیم اخلاق در اختتامیه معرفی خواهند شد.

جعفری هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد انگیزه و شور و نشاط و شادابی بین کارمندان بانکهای استان و بیرون رفتن از یکنواختی کار، کارمندی عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار