افتتاحیه دفتر بسیج رسانه خبرگزاری دفاع مقدس -2

مقدسی: با فروپاشی نظام غرب شاهد حضور بسیجیان در اقصی‌نقاط عالم خواهیم بود

مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر با اشاره به پیام اندیشمندانه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی گفت: ان‌شاءالله با این پیام مدبرانه، شاهد گشوده شدن دریچه‌های انقلاب اسلامی به سمت غرب خواهیم بود.
کد خبر: ۳۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰ - 25January 2015

مقدسی: با فروپاشی نظام غرب شاهد حضور بسیجیان در اقصی‌نقاط عالم خواهیم بود

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی دفاع پرس، رضا مقدسی مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر در مراسم افتتاحیه اولین دفتر بسیج رسانه در خبرگزاریهای رسمی کشور که در خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد، گفت: این خبرگزاری امروز اقدامی ارزشمند را بهعنوان یک رسانه پیشگام در عرصه فرهنگ ارائه کرده، که بسیار ستودنی است.

وی تأکید کرد: شجره طیبه بسیج با فرمان حضرت امام(ره) تشکیل شد و امروز درخت پرباری است که میوههای آن در بلندای جهان به ثمر میرسد؛ لذا باید این حرکت را ستود و تمام توان و تلاشمان را هم بهکار ببریم، تا همچنان شاهد به بار نشستن ثمرات این درخت تناور باشیم.

مقدسی با بیان اینکه میوههای این شجره طیبه غرس شده توسط امام خمینی(ره) در سراسر جهان گسترش یافته است، افزود: اکنون زمانی است که باید شاهد گشوده شدن دریچههای انقلاب اسلامی به سمت غرب باشیم و با فروپاشی جهان غرب بسیجیان در اقصینقاط جهان گسترش مییابند.

گفتنی است، در مراسم افتتاح دفتر بسیج رسانه در خبرگزاری دفاع مقدس که به نام «شهید شیرازی» نامگذاری شده است، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، مسئول سازمان بسیج رسانه کشور و مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس حضور داشتند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار