در بیانیه‌ای صورت گرفت

تقدیر 208 نماینده مجلس از نیروی قدس سپاه و سرلشکر سلیمانی

208 نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از نیروی قدس سپاه و سردار قاسم سلیمانی در پی مبارزه با گروه‌های تروریستی و داعش تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۳۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹ - 25January 2015

تقدیر 208 نماینده مجلس از نیروی قدس سپاه و سرلشکر سلیمانی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی کل سپاه، 208 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان با صدور بیانیهای از نیروی قدس سپاه و سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در پی مبارزه با گروههای تروریستی و داعش و نقش مؤثر در ایجاد امنیت در منطقه تقدیر و تشکر کردند.

متن کامل این بیانیه که ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

نیروهای پرتوان و متعهد و مقتدر نیروی قدس سپاه و فرماندهی هوشمند و پرتوان و قهرمانان سردار سلیمانی تقدیر میکنیم و از نقش تعیینکننده نیروی قدس این بازوی مقتدر امت انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از ملت مسلمان و پایدار از امنیت منطقه و مبارزه مقتدرانه و پیروزمندانه با گروهکهای تروریستی بهویژه گروهک تروریستی جنایتکار و شرور داعش این مزدور استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی تقدیر و تشکر میکنیم.

شهادت سردار سپاه اسلام، سردار اللهدادی و دیگر شهدای سرافراز نیروی قدس که بر اساس درخواست کشورهای منطقه بهعنوان مشاوران نظامی ایفای مسئولیت کردند و در این راه به مقام رفیع شهادت رسیدند به عموم امت اسلام و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت میگوییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار