مدیرکل پذیرش و برنامه‌ریزی اعزام سازمان حج و زیارت:

تکمیل ظرفیت ۵۵ درصد کاروان‌های حج /۱۲ بهمن اولویت جدید حج تمتع اعلام می‌شود

مدیرکل پذیرش و برنامه‌ریزی اعزام سازمان حج و زیارت از تکمیل ظرفیت ۵۵ درصد کاروان‌های حج تمتع خبر داد و اظهار داشت: در صورتی که ظرفیت برخی کاروان‌های حج تمتع تا ۱۲ بهمن ماه تکمیل نشود، اولویت جدید حج تمتع اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴ - 25January 2015

تکمیل ظرفیت ۵۵ درصد کاروان‌های حج /۱۲ بهمن اولویت جدید حج تمتع اعلام می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حسن سرخوش  با بیان اینکه طبق برنامهریزی اعلام شده امروز یکشنبه پنجم بهمن ماه نام نویسی کاروانهای حج تمتع در استانهای آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، یزد و حج و زیارت کاشان انجام خواهد گرفت، افزود: نام نویسی در استانهای تهران، قم، البرز، قزوین از ساعت 9 صبح (جمعه) سوم بهمن ماه و استانهای اردبیل، آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، بوشهر، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان و گلستان از ساعت 9 صبح روز شنبه چهارم بهمن ماه آغاز شده بود.

مدیرکل پذیرش و برنامهریزی اعزام سازمان حج و زیارت،اظهار داشت: نام نویسی در کاروانهای حج تمتع در تمامی استانهای کشور تا 12 بهمن ماه ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه، با توجه به آغاز نام نویسی در برخی استانهای کشور، تاکنون ظرفیت 55 درصد کاروانهای حج تمتع تکمیل شده است.

مدیرکل پذیرش و برنامهریزی اعزام سازمان حج و زیارت،تصریح کرد: اگر تا 12 بهمن ماه ظرفیت کاروانهای اعلام شده، تکمیل نشود از این تاریخ به بعد، اولویتهای جدید جهت نام نویسی حج تمتع اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، تمامی دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع که تا تاریخ 15 اسفند 84 برای اعزام به حج سپردهگذاری کردهاند، میتوانند بر اساس استان محل سکونت خود برای نام نویسی در کاروانهای حج سال 1394 اقدام کنند.

واجدین تشرف به حج سال 94 علاوه بر امکان مراجعه حضوری به هر یک از کاروانها، میتوانند با مراجعه به سامانه اینترنتیhttps://haj94.haj.ir/ کاروان مورد نظر خود را انتخاب و مراحل بعدی ثبت نام را دنبال کنند.

با توجه به اینکه گذرنامه واجدین شرایط تشرف به حج 94 حداقل میبایست تا پایان سال 1394 اعتبار داشته باشد، تأکید میشود کسانی که فاقد گذرنامه بوده و یا اعتبار گذرنامه آنان کمتر از تاریخ یادشده میباشد، در فرصت مناسب نسبت به دریافت گذرنامه جدید بصورت انفرادی، اقدام نمایند.

ضمناً تمامی کسانی که قصد واگذاری اسناد ودیعه گذاری حج خود به بستگان درجه یک (شامل پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزند) را دارند و یا قبلاً نسبت به واگذاری فیش خود به این افراد اقدام کرده لکن این انتقال را در سامانه جامع نقل و انتقال ثبت ننمودهاند، قبل از فرارسیدن زمان ثبت نام در کاروانهای حج میبایست با مراجعه به یکی از دفاتر مجاز خدمات زیارتی در سطح استان/شهرستان، مراحل انتقال قطعی سند خود را انجام داده و مراتب را ثبت سیستمی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها