انقلابیون بحرینی:

کشتار مردم «العوامیه» نشانه ناتوانی حکومت در عربستان است

جریان اسلامی «الوفاء» با محکوم کردن سرکوب مردم العوامیه توسط رژیم «آل سعود»، این اقدامات را نشانه عجز و ناتوانی حکومت در عربستان سعودی دانست.
کد خبر: ۳۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵ - 21December 2014

کشتار مردم «العوامیه» نشانه ناتوانی حکومت در عربستان است

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، جریان اسلامی «الوفاء» بحرین با صدور بیانیهای تاکید کرد: آل سعود و جریانهای وابسته به آن هر روز در سراسر عربستان، به ویژه در منطقه العوامیه و مناطق شرقی این کشور مرتکب جنایت میشوند، اما ملت قهرمان عربستان، این جنایتها را با مقاومت و پایمردی پاسخ داده و در برابر ظلم و سرکوبگری رژیم حاکم، سر خم نکرده است.

 در ادامه این بیانیه آمده است: آل سعود، از روز گذشته، سرکوبگری علیه مردم العوامیه را در دستور کار قرار داده و دست به بازداشت جوانان مقاوم آن منطقه زده است تا در میان مردم، رعب و وحشت ایجاد کند، اما به زودی، پاسخ این کارهای خود را خواهند دید.

جریان الوفاء تاکید کرد که شباهت آل سعود و آل خلیفه (حاکمان بحرین) در محاصره، سرکوب و استفاده از روشها و ابزار مشابه در خاموش کردن صدای مردم، نشان میدهد که هردو از یک خاک فاسد ریشه گرفته و از یک درخت شیطانی تغذیه میکنند و آن چه در مناطق مختلف کشور از جمله در بنی جمره رخ داد، گواهی بر این شباهت است.

به گفته منابع خبری، نیروهای امنیتی، روز شنبه با یورش به منازل مسکونی در العوامیه، چهار شهروند عربستانی را به شهادت رسانده و 20 تن را زخمی کردند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار