آیین بزرگداشت شهیدان تفحص "شهبازی" و "زمانی" برگزار شد

آیین بزرگداشت شهیدان تفحص "شهبازی" و "زمانی" در گلزار شهدای بهشت زهرا(ص) برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶ - 19December 2014

آیین بزرگداشت شهیدان تفحص

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، آیین بزرگداشت شهیدان تفحص "شهبازی" و "زمانی" با حضور امت حزب الله و شهید پرور، همرزمان شهیدان تفحص، خانواده های معظم شهیدان و سردار "سیروس صابری" مسئول اطلاعات لشکر محمدرسول الله در سال 80، شامگاه پنجشنبه در گلزار شهیدان بهشت زهرا(ص) برگزار شد.

در این مراسم سردار صابری گفت: یکی از ویژگی های روحانی شهید شهبازی با توجه به شناخت من از او و روحیهاش، علاقه بسیار به تفحص شهدا بود که من با تاکید به علیرضا برای ازدواج در صدد دور شدن ذهنش از تفحص، شهید و دل مشغولی و دل گرمی او به زندگی از طریق ازدواج بودم.

وی افزود: شرط من با توجه روحیه علیرضا و اصرارهای او برای رفتن به ماموریت عملیاتی تفحص پیکر شهیدان، انجام ازدواج بود که علیرضا پس از رویارویی با این شرط من با آوردن سند ازدواج آخرین مانع برای لغو ماموریت خود را برداشت.

صابری ادامه داد: تاکید من به علیرضا برای این ماموریت به عنوان ماموریت پایانی خود بود که در همان ماموریت به شهادت رسید.

مسئول اطلاعات لشکر 27 محمد رسول الله گفت: اکنون همه باید برای حفظ انقلاب و نظام تلاش کنند.

در ادامه مراسم مادر شهید شهبازی گفت: من همیشه غذای مورد علاقه علیرضا را بر سر مزارش می آورم و تمام وجود خود و فرزندم را فدای رهبری کردهام.

در ادامه این برنامه مجری برنامه به نقل از پدر شهید شهبازی گفت: پس از بستری شدن پدر شهید علیرضا شهبازی در بیمارستان بر اثر سانحه تصادف، دو ساعت در کما بود و حضور فرزندش علیرضا را بالای سرش احساس می کرد.

همچنین در ادامه این مراسم، حاضران با حضور در مزار این شهیدای والامقام یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار