دادستان کل کشور:

دست نظام سلطه و آمریکا در همه جنگ‌ها دیده می‌شود

بعد از جنگ جهانی دوم طبق برخی آمارها تنها سه هفته در جهان جنگی نداشته‌ایم. دست نظام سلطه و آمریکا نیز در این جنگ‌ها دیده می‌شود و هزینه‌های 600 میلیاردی سالانه گواه بر این سلطه‌گری‌ها است.
کد خبر: ۳۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵ - 19December 2014

دست نظام سلطه و آمریکا در همه جنگ‌ها دیده می‌شود

به گزارش دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در سخنرانی پیش از خطبههای نماز جمعه امروز ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت جانگذار ولی نعمت ما امام رضا (ع) اظهار داشت: پیامبر اعظم (ص) از سلسله انسانهای کامل است. ایشان اولین معلم عالم بشریت و ملکالله است.

وی ادامه داد: همچنان که قرآن از هر گونه تحریف مصون است پیامبر اسلام نیز معصومیت دارد و هدایت مهمترین نعمتی بوده است که به بشریت رسیده است.

حجتالاسلام رئیسی با اشاره به اینکه پیامبر بر 4 اصل اساسی توحید، عدل، مکارم اخلاقی و آخرت، نظامی را برقرار کرد، گفت: ما دو نوع اخلاق الهی و انتفاعی داریم ممکن است افرادی دست فقیری را بگیرد ولی آیا این دستگیری برای خداست و یا برای منفعت و سودجویی است.

وی افزود: سلطهجویان دلشان برای آفریقاییها نمیسوزد بلکه به دنبال منافع خود هستند.

دادستان کل کشور بیان داشت: ما امروز گرفتار جاهلیت مدرن هستیم که همان جاهلیت قدیم است ولی امروز با روشهای مدرن به کار آمده است. استفاده از دانش، فناوریها و سلاحهای هستهای این جاهلیت را تشکیل داده است و هر کسی مقابل او بایستد امنیت آن را سلب میکند و در این جاهلیت مدرن بدترین خیانتها انجام میشود.

حجتالاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم طبق برخی آمارها تنها سه هفته در جهان جنگی نداشتهایم و دست نظام سلطه و آمریکا در این جنگها دیده میشود و هزینههای 600 میلیاردی سالانه گواه بر این سلطهگریها است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری نسبت به سبک زندگی اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: تنها راه نجات ما بر اساس تمام هجمههایی که به کشور است همین سبک زندگی حسینی و نبوی در تمام روابط فردی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری درباره سکولاریزه کردن جامعه و دور کردن خدا از اخلاق و رفتار مردم هشدارهایی داده است و امروزه مرزبانان ما تنها آنهایی نیستند که در مرزهای جغرافیایی قرار دارند بلکه مرزبانان فرهنگی نیز باید از رخنه کردن فرهنگهای غلط جلوگیری کنند.

دادستان کل کشور اظهار داشت: امروز دشمنان به دنبال ایجاد فتنه هستند و فضای مجازی این بستر را برای آنها فراهم کرده است که ما باید از حُسنهای فضای مجازی در کشور استفاده کنیم و در حوزه مرزبانی فرهنگی نباید اجازه بدهیم دشمنان انقلاب رخنه کنند و فکرها و اخلاقهای جامعه ما را مورد تهدید قرار دهند.

وی گفت: در اقتصاد نیز همینطور است و نباید اجازه دهیم قاچاقچیان و سودجویان با واردات بیرویه کالاهای خارجی موجب برهم خوردن اقتصاد کشور شوند.

حجتالاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: بنده به همه مدیران جامعه توصیه میکنم نظام نبوی مدلی را برای موفقیت ارائه پیشروی همه ما است.

وی تأکید کرد: از دشمن نباید واهمه داشت و باید در مسیر قانونمداری گام برداشت. در فتنه سال 1388 نیز اگر دلدادگی مردم به خدا، بصیرت آنها و هدایت حکیمانه رهبر انقلاب نبود آنچه که نظام سلطه میخواست با توجه به عملکرد کسانی که جای پا را برای آنها فراهم کرده بود میرسید و وضع کشور ما اکنون اینگونه نبود.

دادستان کل کشور گفت: این نظام؛ شهیدپرور، بصیرتآفرین و نظامی تربیتیافته و متصل به عاشورا است.

وی بیان داشت: آنچه که بر فتنه تأثیرگذار بود بصیرت مردم، تأسی از خدا و بصیرتآفرینی همراه با هدایتهای رهبری بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار