فرمانده لشکر عملیاتی 7 ولیعصر (عج) خوزستان:

فرهنگ ناب بسیجی در حال گسترش در تمام کشورهای منطقه است

فرمانده لشکر عملیاتی 7 ولیعصر (عج) خوزستان گفت: امروز دنیا تشنه فرهنگ ناب بسیجی است و این فرهنگ در حال گسترش در تمام کشورهای منطقه و جهان است. خبرگزاری فارس: فرهنگ ناب بسیجی در حال گسترش در تمام کشورهای منطقه است.
کد خبر: ۳۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸ - 19December 2014

فرهنگ ناب بسیجی در حال گسترش در تمام کشورهای منطقه است

به گزارش دفاع پرس، رحمان پورجوادی پنجشنبه شب در مراسم یادواره 72 شهید پایگاه مقاومت حسینیه امام خمینی (ره) اندیمشک که با حضور مسئولان، خانوادههای معظم شهدا و بسیجیان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج یک هدیه الهی و فرهنگ غنی است که دنیا تشنه آن بوده و امروز شاهد گسترش این فرهنگ به تمام کشورهای منطقه و جهان است.

وی در ادامه افزود: اگر امروز میبینیم که کشورهای بیگانه جرأت تجاوز به این کشور را ندارند به دلیل وجود نیروی بازدارنده، مقاوم و فرهنگی به نام بسیج است.

فرمانده لشکر عملیاتی 7 ولیعصر (عج) خوزستان اضافه کرد: این نیروی قوی مانند سپری محکم دور تا دور این مملکت کشیده شده و کشورهای منطقه مانند عراق و سوریه در حال الگوبرداری از نیروی مردمی و الهی هستند.

پورجوادی با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موجب تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین آحاد افراد جامعه میگردد، تصریح کرد: صدور انقلاب ما در حقیقت زمینهسازی برای ظهور امام زمان (عج) است و شهدا با نثار خون خود این آرمان ارزشمند را تثبیت کردند.

وی عنوان کرد: دشمن شیوه مقابله خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر داده و آنان از طریق جنگ نرم وارد عمل شده و با استفاده از ماهواره و بها دادن به علمای کجاندیش و بیدین به دنبال ایجاد تفرقه و جریحهدار کردن احساسات مسلمانان است.

فرمانده لشکر عملیاتی 7 ولیعصر (عج) خوزستان گفت: تشکیل فرقهها و گروهکهای ضاله و گمراه مانند داعش، تکفیری، وهابی و طالبان و حمایت غرب از این گروههای جنایتکار برای تقابل با دین مبین اسلام بوده و از مصادیق بارز شرک ورزیدن محسوب شده و از نظر ما کاملا مردود است.

وی در پایان افزود: وحدت، ایمان، اطاعت از ولایت فقیه و پیروی از رهبری از جمله عواملی است که کشور اسلامی ما را در برابر دشمنان بیمه کرده است.

اجرای سرود، پخش نماهنگ، برپایی نمایشگاه عکس شهدا و مداحی و مرثیهسرایی از دیگر برنامههای اجرا شده در این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار