همایش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) - 9

محسن رضایی: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) کشور را از تنگناهایی سخت عبور داده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) کشور را از تنگناهایی سخت عبور داده است، گفت: عملکرد قرارگاه به دیگران درس می‌دهد که نیروهای نظامی که سابقه کار پیمانکاری نداشتند چگونه اقدامات تحولی را انجام داده‌اند.
کد خبر: ۳۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰ - 17December 2014

محسن رضایی: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) کشور را از تنگناهایی سخت عبور داده است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (26 آذر) در یازدهمین همایش سراسری فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) تشکیل قرارگاه را از تصمیمات استراتژیک سپاه دانست و اظهار داشت: دوراندیشی سیاسی، پیشبینی محاصره اقتصادی دشمن، و بازسازی ویرانیهای حاصل از جنگ فلسفه تشکیل قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) بود.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) نهادی برگرفته از انقلاب اسلامی است که بهمنظور پاسداری از همان ارزشهای انقلابی شکل گرفته است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هدف از تحریمهای ظالمانه را از پا درآوردن جمهوری اسلامی ایران عنوان و تصریح کرد: دشمنان بر این باورند که با این روش میتوانند ایران را وادار به کوتاه آمدن از آرمانها و ارزشها کرده و از الگوشدن و تمدنسازی جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کنند.

رضایی افزود: دشمنان برنامه ریزی خود را معطوف به آینده ایران اسلامی کردهاند و میخواهند از طریق اقتصاد جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: جبهه ضد تحریم، ایستادگی، مقاومت و ناامیدسازی آمریکا از تحریمها، و اقتصاد مقاومتی جبهههایی است که توسط مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) طراحی شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش قرارگاه در عرصه اقتصاد مقاومتی گفت: قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) باید با بازنگری در گذشته، خود را برای مشارکت فعال در جبهه اقتصاد مقاومتی آماده کرده، نقش خود را در این عرصه شناخته و به ایفای نقش بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی بهمنظور ناامیدسازی آمریکا از مواجهه با ایران مطرح شده است، تصریح کرد: همگان باید نقش خود را در جبهه اقتصاد شناخته و ایفا کنند؛ باید در صحنه عمل تحریمها را شکست.

رضایی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در راستای تحریمناپذیر ساختن کشور طراحی شده است، گفت: همانگونه که در سالهای دفاع مقدس توانمندی و قدرت بازدارندهای از دل جنگ بیرون آمد و موجب شد تا به امروز از سه جنگ قطعی جلوگیری شود، در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز باید بهگونهای عمل کنیم که در آینده، کشورمان تحریمناپذیر شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه باید در چارچوب سیاستهای اقتصادی کشور نقش و جایگاه خود را پیدا کرده و همچون گذشته تاثیرگذار باشد، گفت: عملکرد قرارگاه سازندگی سپاه به دیگران میآموزد که نیروهای نظامی که سابقه کار پیمانکاری را نداشتهاند چگونه اقداماتی تحولی را شکل میدهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با تأکید بر لزوم استخراج تاریخچه قرارگاه گفت: اجازه ندهید از نجابت شما سوء استفاده شود؛ با استخراج تاریخچه قرارگاه، فعالیتها و عملکرد خود را در اختیار همگان قرار دهید تا بدانند قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) کشور را از چه تنگناهای سختی عبور داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار