فردا برگزار می شود/

گردهمایی فعالان سیاسی حوزه فلسطین با موضوع "انتفاضه"

همایش ملی شعربا حضور شعرای شعر پریسکه از سراسر کشور، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از فعالان سیاسی، فعالان حامی فلسطین فردا برگزار می شود.
کد خبر: ۳۶۰۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ - 14December 2014

گردهمایی فعالان سیاسی حوزه فلسطین با موضوع

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از قدسنا، همایش ملی شعر پریسکه های سنگ با محوریت موضوع انتفاضه قدس دوشنبه هفته آینده (24 آذر) با حضور شعرای شعر پریسکه از سراسر کشور، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از فعالان سیاسی، فعالان حامی فلسطین و اصحاب رسانه از سوی خبرگزاری قدس و انجمن پریسکه سرایان ایران برگزار خواهد شد.

در این همایش ضمن سخنرانی شخصیتهای برجسته سیاسی و نظامی و سفرای اسلامی، آثار برگزیده شعر پریسکه های مقاومت و انتفاضه، معرفی خواهند شد و به آثار برتر نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

علیرضا بهرهی دبیر این همایش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری قدس، با چشمگیر خواندن استقبال از این همایش گفت: همایش ملی پریسکه های سنگ با وجود زمان اندک اطلاع رسانی با استقبال چشمگیر هنرمندان روبرو شده است. با وجود اینکه زمان زیادی از تاریخ فراخوان همایش نمی گذرد صدها پریسکه شایسته و در خور از سراسرکشور با محوریت انتفاضه قدس به دبیرخانه ارسال شده است که این تعداد به سرعت در حال افزایش است.

وی با مطلوب خواندن همایش هایی از این دست برای نشان دادن مقاومت مقدس و مظلومیت ملت فلسطین از دیدگاهی دیگر افزود : موضوع همایش چنان جذاب بود که بسیاری برای اولین بار پریسکه سرودند و عملاً وارد وادی شعر پریسکه شدند. ما حتی با اینکه این همایش، همایشی ملی و داخلی بود شاهد حضور دهها پریسکه از سوی فارسی زبانان سراسر دنیا بودیم.

 این همایش یک روزه قرار است روز دوشنبه با همکاری مدیریت محله هوشیار و سپاه ناحیه حمزه سید الشهدا(ع)  حوزه 221 جندالله و 222 ولایت از ساعت 9 صبح الی 17 در سالن اجتماعات کانون فجر واقع درخیابان آزادی ، روبروی دانشگاه صنعتی شریف، برگزار شود.

انتهای پیام/ح
 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدحسنی
|
-
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
0
سپاس از انتشاراخبارهمایش وهمراهی با انتفاضه .خداقوت
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار