فراخوان سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره منتشر شد

سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوان اردبیهشت 94 در استان قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۳۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴ - 06December 2014

فراخوان سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره منتشر شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سیزدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره در بخشهای داستان کوتاه بزرگسال، داستان کوتاه کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان، شعر نو (نیمایی و آزاد)، شعر کلاسیک و ترانه و سرود با موضوع آزاد برگزار می شود.

گفتنی است، در شرایط برابر تکنیکی آثاری که حول محورهای «ارزشهای دینی»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «خانواده الگوی ایرانی اسلامی» و «بیداری و اخوت اسلامی» است از اولویت انتخاب برخوردارند.

بنا بر این گزارش، هر هنرمند می تواند در بخش شعر حداکثر 6 اثر و در بخش داستان 3 اثر را ارائه کند و هر اثر باید به طور مجزا در قالب فایل word  و با اندازه قلم 14 و نوع قلم B mitra بر روی لوح فشرده و همراه نسخه چاپی ارسال شود.

برای تسهیل در امر داوری، شاعران و نویسندگان که چندین اثر دارند باید هر اثر خود را در صفحات جدا از هم چاپ و در 3 نسخه ارسال کنند. صفحات متون نیز باید بدون ذکر نام و مشخصات صاحب اثر ارسال شود.

همچنین درج کد رهگیری و بخش روی صفحات آثار الزامی است و ثبت نام و دریافت کد رهگیری تنها از طریق سایت www.artfest.ir میسر خواهد بود.

حداکثر سن شرکت کنندگان تا زمان برگزاری جشنواره نیز 30 سال تمام تعیین شده است (متولدین 1364/2/30به بعد).

دبیرخانه جشنواره در صورت صلاحدید، آثار منتخب را با نام صاحب اثر چاپ خواهد کرد و هر فرد میتواند هم زمان در همه بخشها شرکت کند و در مجموع 80 نفر از شرکت کنندگان در دو بخش داستان و شعر به مرحله پایانی جشنواره دعوت خواهند شد.

شایان ذکر است، پس از پایان جشنواره آثار ارسالی به شرکت کنندگان عودت داده نمیشود و دبیرخانه جشنواره از دریافت آثار ارسال شده بعد از موعد مقرر معذور است.

به کلیه راه یافتگان مرحله پایانی جشنواره در صورت حضور و شرکت در کارگاهها و نشستهای تخصصی علاوه بر کمک هزینه ایاب و ذهاب مبلغ 5.000.000 ریال تعلق خواهد گرفت.

همچنین به نفر برگزیده در بخش داستان کوتاه بزرگسال، داستان کوتاه کودک و نوجوان و شعر کودک و نوجوان و نفرات برگزیده در بخش شعر نو، شعر کلاسیک و ترانه و سرود فرصت انتشار یک مجموعه اثر توسط انتشارات سوره مهر اعطا میگردد.

یادآور می شود، آخرین مهلت ارسال آثار تا1 اسفند ماه 1393 و زمان برگزاری جشنواره نیز اردیبهشت 1394اعلام شده است و هنرمندان می توانند پس از ثبت نام اینترنتی در جشنواره آثار خود را به نشانی: تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همکف، دبیرخانه مرکزی جشنوارهها ارسال کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار