با هدف تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی

همایش استانی بسیج و رسانه در گیلان برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان گفت: همایش استانی بسیج و رسانه ۲۱ دی ماه سال جاری با هدف تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و با شعار "بسیج، رسانه و گفتمان ولایت" برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ - 04December 2014

همایش استانی بسیج و رسانه در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، سرهنگ پرویز بابایی با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش متمرکز شدن رسانهها حول یک مفهوم متعالی تحت عنوان بسیج است، اظهار کرد: این منظور باعث میشود اتحاد هوشمند معنوی و بسیجی شکل گیرد زیرا ایجاد این تفکر یکی از عوامل ساخت درون نظام است.

وی با بیان اینکه در جنگ رسانهای دشمن؛ این رسانههای ارزشی و انقلابی هستند که میتوانند با ظرفیتهای خود گفتمان ولایت و عقلانی بودن فرهنگ ارزشی خود را پایدار کنند، گفت: رسانهها نقش بسزایی در موج آفرینی و ترویج فرهنگ گفتمان ولایت دارند.

سرهنگ بابایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند "وقتی انسان، نقطه مقابل خودش را نگاه میکند یک جبههای میبیند" تصریح کرد: اگر بخواهیم در مقابل این جبهه فعالیت کنیم باید هم تنوع، هم انگیزه، هم برنامه داشته و کارهایمان نیز هدایت شده باشد و این جز با تشکیل جبهه امکان ندارد.

وی با بیان اینکه تاثیر رسانهها و شبکههای عظیم اطلاع رسانی از سلاح و موشک و از بمب اتم بیشتر است، گفت: سپاه قدس گیلان با همکاری بسیج رسانه، بسیج صدا و سیما و قرارگاه بصیرت و معاونت روابط عمومی و با دعوت از رسانهها و سایتهای خبری و صاحب نظران علوم ارتباطات همایش استانی بسیج و رسانه را در استان گیلان برگزار خواهد کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان اضافه کرد: همایش استانی بسیج و رسانه 21 دیماه سال جاری با هدف تقویت و توسعه جبهه رسانهای انقلاب اسلامی و با شعار "بسیج، رسانه و گفتمان ولایت" برگزار میشود.

سرهنگ بابایی بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی، بسیج، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره، بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی و بسیج، رسانه و عقلانیت و محاسبه گری در نظام اسلامی را از محورهای 5 گانه همایش مذکور عنوان کرد.

وی اضافه کرد: علاقمندان میتوانند آثار علمی و رسانهای خود را تا هشتم دی ماه به آدرس رشت- میدان شهدای گمنام (یخسازی)- سپاه قدس گیلان- معاونت روابط عمومی ارسال نمایند.

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان گفت: همچنین شماره تلفن 33182305-013 آماده پاسخگویی به سوالات علاقمندان است.

سرهنگ بابایی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون پنج جلسه هماهنگی با محوریت و پشتیبانی فرماندهی سپاه قدس گیلان برگزار شده است و طی هماهنگی معاون روابط عمومی بسیج کشور بعمل آمد قرار است که این مهم در تاریخ بیست و یکم دیماه همزمان با سالروز تاسیس بسیج و رسانه در گیلان برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار