رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران:

سردار سلیمانی که روزی علیه حزب بعث می‌جنگید امروز نیز با باقی مانده این حزب می‌جنگد

رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر کسی به دلیل بودن در جبهه مقاومت در برابر کفر جهانی یک صدمه کوچک را تحمل کند و خم به ابرو نیاورد، در حال جهاد فی سبیل الله است.
کد خبر: ۳۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹ - 03December 2014

سردار سلیمانی که روزی علیه حزب بعث می‌جنگید امروز نیز با باقی مانده این حزب می‌جنگد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، سرتیپ پاسدار"علی اکبر احمدیان" صبح امروز در دومین یادواره سرداران و 220 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه ثارالله استان کرمان، اظهار کرد: شهدا بالاتر از آن هستند که زبان بشری بتواند از آنها سخن بگویند.

وی خاطر نشان کرد: گرامیداشت یاد شهدا و تعظیم خانواده شهدا برای خود ماست که از این قافله جا ماندهایم و ما برای بودن با شهدا، به برگزاری این یادوارهها نیاز داریم.

احمدیان افزود: یادواره شهدا برای این است که چراغ هدایتی را که برافروخته و راه نورانی که بر ما گشودهاند، فراموش نکنیم و نقش هدایتگر شهدا برای همیشه در جامعه ما پرتلالو بماند.

رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران، بیان کرد: راه و ارزشی که شهدا برای آن جان خود را تقدیم کردند، راهی است که در خرداد 42 امام را برانگیخت و با تمام وجود به میدان آورد و این همان راهی است که قریب به 25 سال مقام معظم رهبری(مدظله) را در میدان مقاومت در برابر استکبار جهانی با وجود همه فشارها و سرزنشهای داخلی و خارجی استوار نگه داشت.

وی ابراز نمود: این همان راهی است که امام حسین(ع) رفتند و شهید تلالو همان نوری است که امام حسین(ع) بر فراز تاریخ بشر برفروختند و یک جبهه بزرگ تاریخی را گشودند.

احمدیان تصریح کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی مردم ما قلب جهان را در دست خود گرفته و وعدههای امام را به مردم و جهان تحقق بخشیده، از برکت این جبهه بزرگ تاریخی است.

وی افزود: پیام اول مکتب این است که جبهه حق بدون امام نیست و پیام دوم این است که حرکت جبهه حق همیشه در جنگ رقم نمیخورد.

رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران، اضافه کرد: صحنه عاشورا و کربلا در همه زندگی ما گسترده است و این جبهه پابرجاست و هوشمندان و اهل بصیرت این جبهه را در همه عرصههای زندگی میبینند و مهم این است که در جاهای اصلی جبهه حضور داشته باشیم.

وی پیام سوم را جاری بودن جبهه حق تا قیامت دانست و گفت: پیام چهارم زیارت عاشورا به عنوان معیار دوستی و دشمنی ما است.

احمدیان اظهار داشت: امروز در ملت ما هر کسی به دلیل بودن در جبهه مقاومت در برابر کفر جهانی یک صدمه کوچک را تحمل میکند و خم به ابرو نمیآورد در حال جهاد فی سبیل الله است.

وی ابراز نمود: زیارت عاشورا راه کرامت را مشخص میکند، اساسنامه جبهه حق این است که هرکس در این جبهه بماند، جبهه عاشورا را همراهی کرده و شهیدان این کار را انجام دادند.

وی بی حاصل بودن تلاشهای بیش از 30 سالهی دشمن علیه نظام و انقلاب اسلامی را حاصل جانفشانی شهدا دانست.

احمدیان خاطر نشان کرد: قدرت امام و تحقق وعده الهی بود که در مقابل آمریکا بایستیم و امروز میبینیم در خیابانهای آمریکا، شعار مرگ بر امریکا سر داده میشود. و مردم انگلیسی زبان امریکا شعار اسقاط نظام را در خیابانها سر میدهند.

وی گفت: اگر ندای آزادی خواهی انقلاب اسلامی نبود، محال بود کسی رخ دادن چنین اتفاقی را در دنیای غرب پیش بینی کند.

رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران، افزود: امروز مظلومین دنیا به عظمت انقلاب اسلامی اعتقاد دارند و از آن پناه میجویند و فرمانده مجاهد و دلیر لشکر ثارالله که روزی در خرمشهر و شلمچه با بسیجیان علیه بعث عراق میجنگید، امروز با بسیجیان مردم عراق با باقی مانده حزب بعث میجنگد.

وی گفت: انقلاب اسلامی از ایران اسلامی به افغانستان، یمن، تا دریای مدیترانه پیش رفته و این جبهه تا زمانی که خانواده شهدا، گوهر معنوی جهاد در ملت ما پا برجاست، پیش میرود.

احمدیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای آماد؛ افزود: شهدای آماد از چند ماه قبل از عملیات و بعد از آن دغدغه داشتند و از تهیه یک فشنگ تا غذای رزمندگان به عهده عزیزان پشتیبانی بود و خانوادههای نیروهای آماد نقش بسیار تعیین کنندهای در جنگ داشتند.

در این مراسم از کتاب "قلب لشکر" رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار