امیر نامی در همدان مطرح کرد

عضویت 7 وزیر در هیات امنا باغ موزه‌های دفاع مقدس/ افزایش دو برابری کاروان‌های راهیان نور در سال جاری

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از عضویت 7 وزیر در هیات امنای باغ موزه‌ها خبر داد و گفت: با تلاش‌های سردار کارگر تغییراتی در این بنیاد رخ داده که منجر به شکل گیری 7 سازمان جدید و تحولاتی در 3 پژوهشکده این سازمان شده است.
کد خبر: ۳۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ - 02December 2014

عضویت 7 وزیر در هیات امنا باغ موزه‌های دفاع مقدس/ افزایش دو برابری کاروان‌های راهیان نور در سال جاری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، امیر «محمدحسن نامی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور درمراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی، تجمع میلیونی ارادتمندان سیدالشهدا(ع) در کربلا را بزرگترین نماد قدرت مذهب شیعه و اسلام برشمرد و اظهار کرد: در سالهای دفاع مقدس آرزوی بسیاری از رزمندگان زیارت کربلای معلی بود به گونهای که برخی از آنها هنگام شهادت به سمت کربلا توجه میکردند و صورت خود را به آن سو میچرخاندند.

وی با معرفی فرهنگ عاشورا به عنوان استراتژی جمهوری اسلامی ایران گفت: فرهنگ عاشورا به گونهای است که اگر کاری با آن آغاز شود منجر به پیروزی خواهد شد.

امیر نامی در ادامه از جمله دلایل گسترش ایدئولوژی انقلاب اسلامی از مدیترانه تا یمن را وجود ولایت در جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از همان روزهای آغاز جنگ با تلاش سعی داشتند تا قطار انقلاب را به رهبری امام(ره) در مسیر اصلی خود قرار دهد.

وی با تشریح تحولات منطقه افزود: جمهوری اسلامی ایران توانسته در جنگهای اخیر به پیروزیهای چشمگیری مانند پیروزی غزه دست یابد.

وی با تقدیر از مواضع حیدرالعبادی ابراز کرد: با عنایت خداوند یکتا جمهوری اسلامی توانسته برکات خود را در عراق گسترش دهد.

جانشین ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور گفت: علاوه بر تحولات اخیر در آینده شاهد پیروزیهایی در یمن، بحرین و عربستان و نیز تغییر نگرش در سایر کشورها خواهیم بود.

وی با اشاره به تلاش امریکا برای ایجاد خاورمیانه جدید و استفاده از انتقال قدرت از دولتهای مرکزی و اقوام درباره تحولات سوریه گفت: علیرغم حضور کشورهای مختلف برای مقابله با سوریه، جمهوری اسلامی توانسته در این کشور نیز موفقیتهایی بدست آورد. همچنین جمهوری اسلامی توانسته با تکیه بر استراتژی عاشورا در غزه نیز به پیروزیهایی دست یابد که این امر با مسلح شدن کرانه باختری مقدمات نابودی رژیم صهیونیستی در آینده را فراهم آورد.

امیرنامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی توانسته ظرف 24 سال گذشته به رهبری آیت الله خامنهای قدرت جمهوری اسلامی را از ملی به سطح جهانی تبدیل کند، اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که ما در کجا بوده و اینک به کجا رسیدهایم. جمهوری اسلامی توانسته با پیشرفتهای سریع در بخشهای موشکی، مولکولی، هستهای و نانو به قدرت برتر نظامی در منطقه تبدیل شود.

وی توفیقات روزافزون جمهوری اسلامی را از برکات دفاع مقدس برشمرد و گفت: انتقال فرهنگ جهاد و شهادت وظیفهای است که شیعه و سنی در جمهوری اسلامی بردوش دارد چرا که دفاع مقدس برکات بسیاری را به همراه داشته.

جانشین ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور با اشاره به تغییرات ایجاد شده در بنیاد از عضویت 7 وزیر در هیات امنای باغ موزهها خبرداد و بیان داشت: با تلاشهای سردار کارگر تغییراتی در این سازمان رخ داده که منجر به شکل گیری 7 سازمان جدید و تحولاتی در 3 پژوهشکده این سازمان شده است.

وی با اشاره به ظرفیتهای موجود در اردوهای راهیان نور از افزایش دو برابری بازدید کننندگان در سال جاری خبرد داد و گفت: در سال 91 و 92 ، 4 میلیون و 640 هزار نفر از مناطق عملیاتی بازدید کرده که 9 درصد از آنها را تبعههای کشورهای خارجی و منطقه شکل دادند. لذا با توجه به افزودن مناطق عملیاتی غرب کشور ما انتظار داریم میزان بازدید کنندگان امسال به دو برابر افزایش یابد.

وی درباره سردار ظفری، مدیر جدید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز گفت: ایشان دارای سوابق درخشانی بوده و مسوولیتهای بسیاری را برعهده داشتند از جمله فرماندهی قرارگاه عملیاتی شهید کاظمی. امیدواریم با عزیمت ایشان به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همدان شاهد موفقیتهای بسیار در این حوزه نیز باشیم.

لازم به ذکر است دراین مراسم از خدمات 6 ماهه سرهنگ پاسدار خلیل الهی تبار، قدردانی و سردار مهدی ظفری به عنوان مدیر جدید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار