نویسنده کتاب زندان الرشید:

توصیف شجره بسیج در قالب کلام نمی‌گنجد

پژوهشگر دفاع مقدس و نویسنده کتاب زندان الرشید گفت: بسیاری از بزرگان در توصیف شجره طیبه بسیج مانده‌اند زیرا این درخت معناهای بسیاری دارد که برای تشریح آن‌ها نمی‌شود از زبان محدود انسان استفاده نمود.
کد خبر: ۳۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳ - 30November 2014

توصیف شجره بسیج در قالب کلام نمی‌گنجد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدمهدی بهداروند در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که به همت پایگاه سردار شهید مصطفی کلهری و هیئت ورزشکاران ولایی متوسل به حضرت فاطمهالزهرا(س) در حسینیه پایگاه شهید کلهری قم برگزار شد، با اشاره به توصیف برخی بزرگان درباره بسیج و اهمیت آن ابراز داشت: بسیاری از بزرگان در توصیف این درخت پاک ماندهاند زیرا این درخت معناهای بسیاری دارد که برای تشریح آنها نمیشود از زبان محدود انسان استفاده کنیم.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه دشمن امروزه از راهکارهای مختلفی برای نفوذ به جامعه اسلامی استفاده کرده است، مطرح کرد: پایگاههای بسیج سنگرهای سختی است که برای مقابله با جنگ نرم باید از ظرفیتهای آنها استفاده کنیم.

وی ویژگی افراد بسیجی را برشمرد و گفت: ورزشکارانی میتوانند در رشته تخصصی خود به موفقیت برسند که دارای روحیه بسیجی باشند و هدف اصلی خود را در زندگی رسیدن به آرمانهای پاک انقلاب اسلامی قرار دهند.

بهداروند به ارتباط ورزش با اخلاق اشاره کرد و متذکر شد: ورزشکاری که اخلاق فرهنگی اسلامی را در خود پروش نداده باشد نخواهد توانست به جایگاههای مورد نظر برسد زیرا یکی از اصلیترین پایههای ورزش اخلاق است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها