نوباوه در گفتگو با دفاع پرس:

تسلیح کرانه باختری حق مردم این منطقه است

نماینده مردم تهران در خانه ملت گفت: تسلیح کرانه باختری حق مردم این ناحیه است و اگر تاکنون در این زمینه تسامح شده است خیانتی بود که از سوی مسلمانان به ملت این منطقه صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲ - 27November 2014

تسلیح کرانه باختری حق مردم این منطقه است

بیژن نوباوه وطن، نماینده مردم تهران در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با تأکید بر این مطلب که هرکجا که اسلام در خطر باشد، ملت ایران در آن صحنه حضور دارد و در آینده نیز حضور خواهد داشت، گفت: فلسطین نقطه اوج و از مقدسات ایران اسلامی به شمار میرود و با کمکهای خود اعم از آموزش دادن و انتقال تکنولوژی به نیروی مقاومت در غزه و فلسطین این نیروها توانستند در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی و در نهایت پیروز میدان شوند.

وی در ادامه اضافه کرد: معتقد هستیم تنها راه مبارزه با رژیم صهیونیستی مشت آهنینی است که خود رژیم ادعای آن را دارد و مسلمانان باید با مشتهای آهنین گره کرده به مبارزه با رژیم اشغالگر قدس برخیزند.

نمانیده مردم تهران در خانه ملت با بیان اینکه اگر به رژیم صهیونیستی ضربه زده نشود، قطعا آنها ضربه خود را به مردم کرانه باختری و مسلمانان خواهند زد، گفت: تسلیح کرانه باختری حق مردم این منطقه است و اگر تاکنون در این زمینه تسامح شده است خیانتی بود که از سوی مسلمانان به ملت این منطقه صورت گرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی در حق مردم کرانه باختری ظلم کرده و زور میگوید، روحیه مقاومت در میان نیروهای فلسطینی وجود دارد تا در مقابل رژیم اشغالگر قدس ایستادگی کنند.

وی با تأکید بر این مطلب که تنها راه ایستادگی در برابر رژیم اشغالگر قدس داشتن قدرت است، گفت: تسلیح کردن کرانه باختری به این معنا نیست که حتما ما باید برای مردم کرانه باختری سلاح و تجهیزات نظامی ارسال کنیم، بلکه نیروهای مقاومت این توانایی را دارند تا با انتقال دانش و تکنولوژی ساخت تجهیزات نظامی، نیازهای خود را برطرف کرده و در برابر رژیم صهیونیستی به مقاومت بپردازند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه با اشاره به تشکیل جریانهای تکفیری و داعش در منطقه که به دست انگلستان اتفاق افتاده است، گفت: انگلیسیها در ایجاد جنگ مذهب علیه مذهب همچون ایجاد وهابیت در عربستان و بهائیت در ایران و تشکیل چندین فرقه در دیگر کشورهای اسلامی تبحر دارد.

نوباوه در ادامه با تأکید بر این مطلب که غرب با تشکیل گروهک تکفیری و داعش در منطقه در تلاش است پتانسیل روحیه انقلابی نیروی مقاومت و جوانان مسلمان را تخلیه کند، اظهار داشت: غرب به دنبال این است که با جریانهای انحرافی در جهان اسلام، مقاومت و مسلمانان را سرکوب کند و حتی در این زمینه از میان مردم غرب نیز برای خود نیرو جذب کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مهمترین راه مقابله با جریانهای انحرافی را آگاهی دادن به مردم جهان دانست و افزود: جریانهای انحرافی هیچ گروهی را اعم از شیعه و سنی قبول ندارند زیراکه معتقدند همه مسلمانانی که غیر از آنها باشند مشرک هستند و وقتی از آنها سوال میشود چرا با آمریکا و رژیم صهیونیستی مبارزه نمیکنید بیان میکنند "آمریکا و رژیم صهیونیستی کافر هستند و خدا در قرآن فرموده است که مشرکین در اولویت قرار دارند."

وی در خاتمه با بیان این مطلب که کشورهای مسلمان باید در جهت مقابله با تکفیریها و داعش با آگاهی دادن و منعکس کردن اقدامات این جریانها از جذب شدن افراد تازه جلوگیری کنند، گفت: رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس میدانند که جریانهای انحرافی در کشورهای مسلمان راه به جایی نخواهند برد اما این گروهها را جهت ضربه زدن، تضعیف منابع انسانی و زیر ساختهای مسلمان تشکیل و در خاک مسلمانان وارد کردهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار