اطلاعیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به‌ مناسبت هفتم آذر

دریادلان نیروی دریایی شایسته جاودانگی و بی‌کرانگی هستند

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان به مناسبت هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: دریادلان نیروی دریایی شایسته جاودانگی و بی‌کرانگی هستند.
کد خبر: ۳۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ - 27November 2014

دریادلان نیروی دریایی شایسته جاودانگی و بی‌کرانگی هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان به مناسبت روز هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اطلاعیهای صادر کرد که در آن آمده است: دریا نماد عظمت و لا یتناهی بودن است، و آنکه با دریا میزید، با بزرگی و بی کرانگی عجین میشود.

دریادلان نیروی دریایی با جانفشانیهای خود در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن با هوشیاری و آمادگی در حراست از مرزهای آبی کشورمان نشان دادند که روح بزرگشان شایسته جاودانگی و بی کرانگی است.

صدای نفسهای گرم این مردان غیور را هنوز میتوان از دل امواج سهمگین آبهای شمال و جنوب و در خنکای نسیم خزر و خلیج فارس شنید.

هفتم آذر، روز نیروی دریایی، یادآور حماسهی دلیرمردان دریادل در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن است. این روز ارزشمند فرصتی برای تجلیل و قدردانی از ایثار مردان بزرگی است که دل به دریا زدند و برای آرامش مردم سرزمین خویش از آرامش خود گذشتند.

این روز فرخنده و یاد شهیدان نیروی دریایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل رهبریهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله خامنهای (مد ظله العالی) را گرامی میداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار