احمدی مقدم:

امام راحل انقلاب اسلامی را با تشکیل بسیج بیمه کرد/ الگوگیری عراق و سوریه از بسیج برای مقابله با تکفیری‌ها

فرمانده ناجا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در راستای قیام عاشورا شکل گرفت اظهار داشت: امام راحل با استعانت از راه سید الشهدا دست استعمار و دشمنان قسم خورده اسلام و کشور را کوتاه کرد و این انقلاب اسلامی را با تشکیل بسیج بیمه نمود.
کد خبر: ۳۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱ - 26November 2014

امام راحل انقلاب اسلامی را با تشکیل بسیج بیمه کرد/ الگوگیری عراق و سوریه از بسیج برای مقابله با تکفیری‌ها

به گزارش خبرنگار اجتماعی " دفاع پرس "، سردار اسماعیل احمدی مقدم در همایش حماسه شکوه بسیجیان که عصر امروز برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و ولادت امام محمد باقر (ع) خاطر نشان کرد: گروهی از مومنان بر عهد خود با خدای خویش ایستادگی می کنند، گروهی جان باخته و گروهی در انتظار میثاق خود با خدای خویش هستند.

وی افزود: همه شهدای ما جان عزیز خود را در راه خدا فدا کردند و خانواده شهدا نمادی از گروهی هستند که استقامت در راه اسلام را الگوی خویش قرار دادند.

احمدی مقدم با بیان اینکه تشکیل بسیج برای حضور در میادین متعدد و متنوع امری ضروری می باشد تسریح کرد: امام راحل با هوشمندی خود این نهاد را برای دفاع از ارزش های اسلام و کشور بنا نهادند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: بسیج با مفهومی که امام آن را پایه گذاری کرده در هیچ کجای دنیا صورت نپذیرفته و به بیان دیگر بسیجیان حقیقت انقلاب ما بوده و تبلور استقامت و از خود گذشتگی برای دفاع از آرمان های اسلام و راه خدا هستند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه یکی از اقدامات بسیج دفاع داوطلبانه از خاک کشور در جریان جنگ تحمیلی بوده اذعان داشت: بسیج با فرمان مقام معظم رهبری در جنبه های گوناگون مبارزه با دشمنان در جبهه جنگ نرم حضور فعالی داشته است و اگر این نهاد مردمی در جبهه دفاع نظامی و فرهنگی حضور موثر نداشت قطعا به موفقیت های امروز دست نمی یافتیم.

احمدی مقدم خاطر نشان کرد: الگوگیری کشورهایی مانند عراق و سوریه از بسیج در جریان جنگ با تکفیریها موجب شد تا این کشورها علیه  جبهه ثروت ایستادگی کنند تا جایی که امروز شاهد آغاز شکست تکفیری ها در عراق هستیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ابزار و سلاح نظامی برای دفاع از کشور لازم است گفت: اما مهمتر از آن شجاعت نیرویی است که این سلاح را به دست می گیرد.

وی گفت: اراده بسیجی فولادین است و نماد مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران به حساب می آید چرا که تا پای جان برای حفظ نظام ایستادگی می کنند.

فرمانده ناجا اظهار داشت: و دشمن با تبلیغ و تهدید همه جانبه خود تلاش خود را بر روی شکست ملت ایران معطوف داشته است ضمن اینکه با همین حربه در جریان مذاکرات نیز مستمسکی برای محدود کردن ایران ایجاد کرده اند.

احمدی مقدم گفت: ایران علی رغم همه فشارهای خارجی دست از حمایت از کشورهای ستم دیده کوتاهی نکرده و امروز بسیاری از همین کشورها افتخار حضور ایران در کنار خود را دارند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه شرط اصلی شکست دادن دشمنان ولایت مداری است تسریح کرد: امروز تکفیری ها با ظاهری اسلامی بزرگترین جنایات را خلق می کنند و با هزینه های نفت و حمایت ظاهری که از اهل سنت نشان می دهند بزرگترین ضربه را به برادران اهل سنت زدند. به همین دلیل ولایت مداری ما می تواند مشت محکمی در برابر آنها باشد.

وی در پایان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران نمادی برای مبارزه با ظلم و استکبار بوده و رهبر معظم انقلاب که همان پرچم امام حسین(ع) و حضرت امام را در دست گرفته اند عامل پیشرفت کشور به حساب می آیند ضمن اینکه بزرگترین رمز موفقیت بسیج و کشور نیز ولایت مداری محسوب می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار