مقدم‌فر در حاشیه همایش شکوه مقاومت:

حاج‌قاسم سلیمانی نماد بسیج جهان اسلام است

مشاور فرمانده سپاه پاسداران گفت: اگر امروز حاج‌قاسم سلیمانی در دنیا به عنوان یک نماد معرفی می‌شود به این دلیل است که وی نماد بسیج جهان اسلام است.
کد خبر: ۳۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳ - 26November 2014

حاج‌قاسم سلیمانی نماد بسیج جهان اسلام است

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، حمیدرضا مقدمفر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه اجتماع بزرگ بسیجیان شهرداری تهران که صبح امروز با عنوان شکوه مقاومت در بوستان ولایت برگزار شد، با بیان اینکه این اجتماع، بزرگداشت تفکر و فرهنگ بسیجی است، اظهار داشت: این اجتماع بزرگ پیش از آنکه بزرگداشت جمع، ساختار یا تشکیلات باشد، بیان یک فرهنگ و تفکر است؛ تفکری که پابرجابودن انقلاب اسلامی و ادامه آن تا ظهور حضرت مهدی(عج) بر پایه آن خواهد بود.

وی ادامه داد: تفکر و فرهنگ بسیجی خصوصیتها و ویژگیهایی دارد که در راس آن اخلاص است و آنچه در بسیج موج میزند، اخلاص است. یعنی یک بسیجی بدون توقع، انتظار مادی، شهرت، خودنمایی و انتظاری برای مطرح شدن کار میکند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دو صفت دیگری که تفکر بسیجی را شکل داده است، ولایی بودن و بصیرت است؛ بسیجی دارای بصیرت است و در  شرایط سخت، جنگ نرم، حوزههای اقتصادی و فرهنگی میداند که باید چه کاری انجام دهد.

مقدمفر با بیان اینکه پیروی از ولایت ویژگی خاص بسیج است، گفت: ویژگی دیگر بسیج حرکت جهادی است  که شامل جهاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دفاعی میشود.

وی با بیان اینکه چنین خصوصیاتی فرهنگ بسیجی را شکل داده است، تاکید کرد: این نوع تفکر و فرهنگ موجب حفظ و تعالی انقلاب اسلامی شد؛ خوشحالیم از اینکه امروز تفکر و فرهنگ بسیجی به بیرون از کشور راه یافته است و مردم سایر کشورهای جهان از این تفکر الگو میگیرند و امروز بسیج جهان اسلام در حال شکلگیری است.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: اگر امروز حاج قاسم سلیمانی در دنیا به عنوان یک نماد معرفی میشود به این دلیل است که وی نماد بسیج جهان اسلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها