سرلشکر جعفری در مجمع عالی بسیج:

ظرفیت‌های بسیج شناسایی شده و به فعلیت برسد

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه اجرای یکسان تدابیر رهبر معظم انقلاب موضوع مهمی است که در اقشار مختلف بسیج دنبال می‌شود، گفت: باید بیشتر به دنبال این باشیم تا ظرفیت‌های بسیج را بشناسیم و آن را به فعلیت برسانیم.
کد خبر: ۳۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴ - 26November 2014

ظرفیت‌های بسیج شناسایی شده و به فعلیت برسد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه عصر امروز در اولین مجمع عالی بسیج با اشاره به این مطلب گفت: امروز روز بزرگی است، زیرا در سال 58 امام این روز را به نام بسیج و ارتش 20 میلیونی نام نهاد.

وی افزود: بعد از خطری که بهواسطه دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران احساس شد، چند روز بعد از اشغال لانه جاسوسی آمریکا فرمان تاریخی و سرنوشتساز امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی از سوی امام خمینی صادر شد.

فرمانده کل سپاه با بیان این که این روز بسیار تعیینکننده و برای انقلاب سرنوشتساز بود، بیان داشت: این مجمع بعد از دو سال تشکیل شد، امروز در هفته بسیج مجمع عالی اولین نشست خود را تشکیل داد و فردا هم دومین روز آن را در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

سردار جعفری گفت: مجمع  به دنبال آن است که مواضع انقلابی بسیج تبیین شود و جهتگیری اساسی بسیجیان در اقشار مختلف و ابعاد تخصصی و کلان مشخص شود.

وی با بیان اینکه ویژگی بسیج پیروی از ولایت است، اظهار داشت: همت لازم باید برای پیادهسازی تدابیر نورانی فرمانده معظم کل قوا وجود داشته باشد، زیرا برخی با بی توجهی یا بدفهمی یا نبود همت این تدابیر را اجرا نمیکنند. بنابراین وظیفه اولیه بسیج این است که تدابیر مختلف رهبری را در عرصههای مختلف پیاده و عملی سازند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به این که اجرای یکسان تدابیر رهبر معظم انقلاب موضوع مهمی است که در اقشار مختلف بسیج دنبال میشود، خاطرنشان کرد: باید بیشتر به دنبال این باشیم تا ظرفیتهای بسیج را بشناسیم و آن را به فعلیت برسانیم.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: بنابراین نقشی که بسیج دهها ملیونی در این مقطع حساس انقلاب اسلامی برعهده دارد بر اساس انتظارات رهبر معظم انقلاب، نقش مهم و حساسی است؛ بنابراین تا این حرکت گسترده موثرتر از گذشته تحقق نیابد نمیتوانیم شاهد تحقق یافتن اهداف انقلاب باشیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب پنج مرحله را برای انقلاب اسلامی کشورمان ترسیم کردهاند که ما اکنون با گذراندن دو مرحله از آن در مرحله سوم قرار گرفتهایم.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: برای عبور از مراحل سوم و چهارم و رسیدن به پنجمین مرحله که همان تحقق جامعه جهانی اسلام است برنامه های متعددی را در پیش رو داریم که باید برای محقق ساختن اهداف انقلاب تلاشهای بسیاری از سوی بسیجیان صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار