سردار نقدی:

سردار سلیمانی در راه آزادسازی قدس جهاد می‌کند/ حمایت امریکا و غرب از تروریست‌های تکفیری

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان ما عده‌ای را اجیر کرده بودند تا شعار "نه غزه، نه لبنان" سر دهند، اما نتیجه این اقدام آن‌ها این شد که جوانان ایرانی عکس سردار قاسم سلیمانی را به سینه می‌چسبانند.
کد خبر: ۳۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵ - 26November 2014

سردار سلیمانی در راه آزادسازی قدس جهاد می‌کند/ حمایت امریکا و غرب از تروریست‌های تکفیری

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در تجمع 10 هزار نفری میثاق با شهیدان بسیج که در میدان فلسطین تهران برگزار شد، اظهار داشت: اگر آمریکا و متحدانش از تجارب و شکستهای گذشته خود در مقابل مردم بسیجی کشورمان درس و از تاریخ ذلتباری که داشتهاند عبرت نگیرند افتضاح دیگری برایشان در مواجهه با ملت شهیدپرور ما دچار میشوند.

وی افزود: آمریکا و دیگر کشورهای همسو با این کشور جرئت ندارند ارتش خود را برای مقابله با مردم مسلمان منطقه به میدان بیاورند؛ آنها به کنجی خزیده و دست به دامان گروهکهای تکفیری همچون داعش شدهاند، اما با این حال دیدیم که به میدان آوردن این نیروهای تکفیری، رسوایی دیگری را برایشان به ارمغان آورد.

سردار نقدی ادامه داد: آنهایی که ادعای دفاع از حقوق بشر سر میدهند در مقابل جنایتکارترین گروهکهای تروریستی سکوت کردهاند؛ زیرا این گروهکها به نیابت از حامیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر در حال انجام اقدامات جنایتکارانه در منطقه هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیجیان در تمام صحنهها مقابل این جنایتکاران و حامیان آنها صف کشیدهاند، افزود: همانطوری که بسیج و ملت بسیجی ما شاه ملعون، منافقین، فتنهگران، کمونیستها و صدام را دفع کردند، رژیم منحوس آمریکا و رژیم صهیونیستی را نیز بهزودی از منطقه دفع میکنند و تا تحقق این امر از پای نمینشیند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ملت ما با رسانههای انبوه خود میخواهند جلوی فعالیت بسیجیان ما را بگیرند، یادآور شد: بسیجیان همانگونه که تاکنون در همه عرصهها در برابر دشمنان این ملت به پیروزی رسیدهاند اکنون نیز برای غلبه بر ترفندهای دشمنان در تمامی عرصهها ازجمله عرصه اقتصادی و فرهنگی برنامههای متعددی دارند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: دشمنان ما عدهای را اجیر کرده بودند تا شعار "نه غزه، نه لبنان" سر دهند، اما نتیجه این اقدام آنها این شد که جوانان ایرانی عکس سردار قاسم سلیمانی را به سینه میچسبانند و یا جوانی که در عرصه رقابتهای ورزشی مدال کسب کرده مدال خود را به سردار سلیمانی تقدیم میکند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، با بیان اینکه اینگونه اقدامات جوانان ما نشان از اقدام بیهوده دشمن در سر دادن شعارهای نه غزه نه لبنان است، بیان داشت: معنای رفتار جوان ایرانی این است که سردار سلیمانی سرداری است که برای آزادسازی قدس حرکت میکند.

وی یادآور شد: دشمن مزدور و ترسو که از تروریستها حمایت میکند قصد دارد با امواج رسانهای خود ناامیدی و یاس را در جامعه ما بگستراند؛ به همین خاطر به حیله و تزویر روی آورده است.

سردار نقدی با بیان این که بسیج پژواک زینب(س) است، گفت: بسیج امروز به صحنه آمده تا برای همیشه کاخ یزیدیان را به خاک تبدیل کند و بشریت را از چنگ ظالمان برهاند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که بسیج آمده تا انتقام خون علی(ع)، حسن(ع) و حسین(ع)  را از همه جباران و ظالمان بگیرد، افزود: پیروزیهای ما در نهضت اسلامی به دو عزم ایمان و وحدت وابسته است و بسیج نیز تلاقیکننده این دو عزم است.

وی عنوان کرد: آرامش و امنیتی که بسیج در کشور بهوجود آورده در هیچ کشوری قابل مشاهده نیست؛ به نحوی که در میان غوغای کشورهای منطقه، نیروی دفاعی بی نظیری را تشکیل داده که شکستناپذیر و بینظیر است.

سردار نقدی با بیان اینکه بسجیان در عرصههای علمی ، اقتصادی، فرهنگی و در سایر عرصهها جزء پیشتازترین افراد هستند، عنوان کرد: دشمنان کوردل در برابر ملت بسیجی ما هر کاری که انجام میدهند نتیجه عکس میگیرند؛ تهاجم نظامی میکنند در مقابلشان دفاعی مستحکم شکل میگیرد؛ تحریم میکنند علم جوانان ما شکوفاتر میشود؛ در راستای منزوی کردن ایران اقدام می کنند، اما ملت ما به محبوبترین ملت نزد مردم سایر کشورها تبدیل میشود.

رئیس سازمان مستضعفین تاکید کرد: با این وجود آنها باز هم از این اقدامات درس عبرت نمی گیرند البته حرکت پیش رونده ملت ما موجب سقوط مستکبران را در پی خواهد داشت.

وی در خصوص فعالیت صلحآمیز هستهای کشورمان و مذاکرات هستهای نیز عنوان کرد: استکبارگران در ادامه شرارتهایشان و جنایاتی که علیه مردم کشورما انجام میدهند بازی هسته ای را راه انداختهاند و تصور میکنند با مذاکرات فرسایشی، ملت ما خسته میشوند و ملت از ادامه مسیر خود پشیمان خواهد شد، اما ملت ما انسجام خود را همچنان حفظ کرده و از دنبالهروی ولایت کوتاه نمیآید، چراکه در این مسیر چیزی جز پیروزی ندیده است.

سردار نقدی تاکید کرد: دشمن که انتظار میکشد ملت را با مذاکره فرسایشی خسته کند نمیداند که ملت ما با این قبیل اقدامات اراده خود را بیش از پیش مستحکمتر میکند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: بسیجیان که امروز در میدان فلسطین و 23 نقطه دیگر تهران و نیز 2 هزار شهر کشورمان تجمع کردهاند برای این است تا بگویند "بسیجی همچنان پای ارزشهای نظام و انقلاب ایستاده و صحنه را ترک نخواهد کرد"؛ این در حالی است که در آمریکا برای رایگیری کسی پای صندوق نمیآید، اما در اینجا میبینیم که میلیونها بسیجی در زیر باران جمع شدهاند تا شکوه و صلابت خود را در مقابل زیادهخواهان به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار