ناگفته های دیدار وزیر بهداشت با مقام معظم رهبری

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری گفت: ایشان فرمودند سرکشی‌هایی که به استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق محروم می‌کنید، کار خیلی خوبی است و ادامه یابد.
کد خبر: ۳۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵ - 26November 2014

ناگفته های دیدار وزیر بهداشت با مقام معظم رهبری

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، درباره آخرین دیدار خود با رهبر معظم انقلاب و توصیههای ایشان که همیشه دغدغه رسیدگی مطلوب به درمان مردم را دارند، اظهار داشت: آخرین جمله ایشان این بود که سرکشیهایی که به استانها، شهرستانها و مناطق محروم میکنید، کار خیلی خوبی است و ادامه یابد.

در شبهای ایام دهههای محرم بود که چند دقیقه ای خدمت ایشان بودم، در همین آخرین دیداری که خدمت ایشان بودم مطالبی را فرمودند.

وی درباره پیام رفتاری و عملی رهبر معظم انقلاب در زمان بستریشان در یک بیمارستان دولتی عنوان کرد: اگر خاطرتان باشد امام بزرگوار هم همین کار را کردند، بنده خاطرم هست حتی توصیه شده بود به آمدن پزشک از خارج از کشور که ایشان نپذیرفتند، رهبر معظم انقلاب هم طبیعی است که همان مسیر امام (ره) را ادامه میدهند.

هاشمی عنوان کرد: این اعتماد ایشان در بیاناتشان در زمان ترخیص که زبان تشکر بود از تمام کسانی که ابراز محبت کرده بودند از جمله جامعه پزشکی و اعتمادشان به پزشکان کشور کاملاً مشخص بود.

وزیر بهداشت بیان کرد: فکر میکنم که هر کسی هم متوجه میشود که بهترین خدمت توسط خود ایرانیان و فرزندان این سرزمین که متبحر و عالم هستند و در زمینه دانش و مهارت واقعاً کم نظیر هستند، ارائه میشود.

هاشمی خاطرنشان کرد: بنده تصورم این است که همه ایرانیها هم تاسی میکنند، حالا شاید افرادی باشند که کم اعتماد باشند، مسلماً اختیار با خودشان است و طبیعی است که گرفتار دلالان بین المللی میشوند و ما در اینجا عوارض آن را میبینیم، البته خوشحال هستیم که این موارد کمتر شده است و در عین حال نسبت به افرادی که به پزشکان کشور اعتماد نمیکنند و برای درمان به خارج از کشور سفر میکنند و گرفتار دلالان بینالمللی میشوند، هشدار داد.(تسنیم)
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار