سردار نقدی:

تیغ تیز حمله دشمن در جنگ نرم بر روی جامعه زنان کشور ما متمرکز شده است

رییس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در دومین مجمع مرکزی بسیج جامعه زنان گفت: حسادت دشمنان و الگوگیری زنان سایر کشورها از الگوی اسلامی زن مسلمان کشورمان آنها را واداشته تا لبه تیز حمله جنگ نرم خود را روی جامعه زنان ما متمرکز سازند.
کد خبر: ۳۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲ - 25November 2014

تیغ تیز حمله دشمن در جنگ نرم بر روی جامعه زنان کشور ما متمرکز شده است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس سردار محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در دومین مجمع مرکزی بسیج جامعه زنان با بیان این مطلب گفت: الگوهای شرقی و غربی زنان مدعیان پر سرو صدایی هستند که درونشان خالی است به همین خاطر آنها برای اثبات ادعای خود در ارج نهادن به زن اقدام به رفع تمایز بین زن و مرد در تمام امور و مسائل فردی و اجتماعی کرده اند.

وی افزود: تمایزی را که اسلام بین زن و مرد قرار داده را به رخ می کشد و این را تفاوت و تبعیض میان زن و مرد بیان می کند در صورتی که مساله تفاوت زن شرقی و غربی با الگوهای آنها و خروجی این موضوع مشخص می شود.

سردارنقدی خاطر نشان کرد: در بررسی اختلاف میان جامعه زن مسلمان ایرانی اسلامی با جامعه غربی و شرقی نشان می دهد اختلاف فاحش و بسیار زیادی میان زن ایرانی اسلامی با مدعیان غربی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید با قاطعیت به جوی سازی های دشمنان پاسخ دهیم بیان داشت: اینکه همه زنان باید همانند مردان در هر عرصه ای وارد شوند اشتباه بزرگی است که دچار آن شده ایم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین  نقش زن را به عنوان مربی جامعه موضوعی غیر قابل جایگزین دانست به همین خاطر برای این نقش نباید هیچ گاه لطمه ی  وارد شود تا الگوی زن نه شرقی نه غربی در سایر کشور ها نیز گسترش یابد.

در این مراسم کتاب مرجع تقسیم مساله زن و خانواده رونمایی شد.

انتهای پیام/ر.م

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار