حیدر العبادی:

بغداد برای بیرون راندن داعش گام‌های مستحکم بر می‌دارد

نخست وزیر عراق خطاب به فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا تاکید کرد که کشورش گام های مطمئن و مستحکم را برای بازپس گیری هر وجب از خاک اشغال شده خود برمی دارد و برای مرحله بعد از آزادسازی مناطق از دست تروریستها برنامه ریزی می‌کند.
کد خبر: ۳۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸ - 24November 2014

بغداد برای بیرون راندن داعش گام‌های مستحکم بر می‌دارد

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، دفتر حیدر العبادی نخست وزیر عراق امروز در بیانیهای بعد از ملاقات العبادی و ژنرال «لوید اوستن» فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا اعلام کرد: ما گام های مطمئن و مستحکمی را برای بازپس گیری هر وجب از خاک عراق و بیرون راندن گروه تروریستی داعش بر می داریم.

وی افزود: ما با جدیت برای بازگردان زندگی طبیعی به شهرهای آزاد شده تلاش می کنیم و به طور جدی برای برنامه بعد از آزادسازی مناطق برنامه ریزی می کنیم.

درهمین حال، فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا به موفقیتهای نظامی دولت و نیروهای نظامی عراق اذعان کرد و گفت: نیروهای عراقی شهرهای تحت کنترل داعش را آزاد می کنند و نگه می دارند و بدون تلفات قابل ذکری داعش را شکست می دهند.

این بیانیه افزود: ژنرال اوستن پیروزیها و موفقیتهای نیروهای عراقی را تبریک گفت و از افزایش حمایت و مشارکت عشایر و همکاری شهروندان عراقی استقبال کرد.

اوستن خطاب به العبادی گفت: شما شهرها را آزاد می کنید و نگه می دارید و تلفات زیادی به گروه داعش وارد می کنید و درمقابل تلفات ناچیزی دارید و این یک دستاورد مهم برای نیروهای عراقی است.

انتهای پیام/ک.ف
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار