ادامه روند تولید فیلم سینمایی با موضوع ترور دانشمندان هسته ای

احسانی در پشت صحنه "روباه" افخمی

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در از پشت صحنه فیلم «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی گفت: نگاه این فیلم در واقع نوعی ادای دین به دانشمندان جوانی است که عمر و جوانی و جان شیرین خود را در راه پیشرفت علمی کشور فدا کرده اند.
کد خبر: ۳۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶ - 24November 2014

احسانی در پشت صحنه

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی  در روند بازدیدهای خود از پشت صحنه فیلم های سینمایی در دست تولید، از پشت صحنه فیلم «روباه»  به کارگردانی بهروز افخمی  بازدید و با عوامل این فیلم درباره روند تولید آن گفت و گو کرد.

"محمد احسانی" در دیدار با افخمی کارگردان این اثر سینمایی گفت: مضامین پلیسی و جاسوسی یکی از موضوعات جذاب برای مخاطبان سینماست که متاسفانه سهم قابل قبولی در سبد تولیدات سینمایی ندارد.

وی توضیح داد: این گونه سینما معمولا قصه گو و قهرمان محور است که بر جذابیت آن می افزاید.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با مغتنم شمردن حضور "بهروز افخمی" و گروه تولید این کارگردان سینما که دارای سوابق خوب در ساخت آثار ارزشمند و پرمخاطب است اضافه  کرد: نگاه این فیلم هم در واقع نوعی ادای دین به دانشمندان جوانی است که عمر و جوانی و جان شیرین خود را در راه پیشرفت علمی کشور فدا کرده اند و امیدوارم بقیه مراحل تولید هم با موفقیت طی شود و در جشنواره و همینطور جدول اکران سال آینده شاهد یک فیلم خوب و جذاب باشیم.

«روباه»  به  تهیهکنندگی محمد پیرهادی است و گروه بازیگران آن را حمید گودرزی ،بابک حمیدیان، آرش مجیدی و مرجان شیرمحمدی تشکیل می دهند.

«روباه»  تریلر جاسوسی با محوریت ترور دانشمندان هستهای است

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار