سردار نقدی در مراسم افتتاح هزار سوله ورزشی بسیج:

مسئولان کشور قدر بسیج را بدانند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر توانمندی‌های بسیجیان گفت: ظرفیت بسیج را هیچ کشوری ندارد، لذا امیدواریم مسئولان قدر بسیج را بدانند.
کد خبر: ۳۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰ - 23November 2014

مسئولان کشور قدر بسیج را بدانند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم افتتاحیه همزمان یکهزار سوله ورزشی (از طریق ویدئو کنفرانس) عصر امروز با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در کانون فرهنگی ورزشی جماران برگزار شد.

سردار نقدی در این مراسم با بیان اینکه در همه عرصهها بسیج نیاز به ورزش دارد، اظهار داشت: در جنگ نظامی نیروی ورزیده نیاز داریم تا بتواند در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کند و در جنگ نرم تحمیلی امروز نیز که دشمنان با مواد مخدر و سایر مفاسد به دنبال گمراه ساختن جوانان کشورمان هستند، نیاز به ورزش داریم تا در این جنگ نرم هم پیروز میدان باشیم.

وی با بیان اینکه در عرصه اقتصادی نیز نیازمند نیروی توانمندی هستیم تا بتواند با نشاط و توان بالا در عرصه تولید فعالیت کند، افزود: بسیج در سه سال اخیر 2 هزار و 400 سوله ورزشی ساخته که در نوع خود بی نظیر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بسیج نیرویی است که اگر کسی آن را خوب بشناسد و در جهت اهداف انقلاب به درستی از آن استفاده کند کارآیی زیادی دارد. ظرفیت بسیج را هیچ کشوری ندارد، لذا امیدواریم مسئولان قدر بسیج را بدانند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، بیان کرد: اگر مسئولان در بخشهای مختلف کشور، مدیریت جهادی داشتند امروز میباید بسیج آن سوی بیتالمقدس حضور داشت.

سردار نقدی در ادامه به افتتاح سولههای ورزشی اشاره و عنوان کرد: 578 سوله از هزار سولهای که امروز افتتاح شد را به نام شهدای کودک غزه نامگذاری میکنیم تا بهعنوان سند رسوایی آمریکا و رژیم صهیونیستی باقی بماند؛ چراکه آنها 578 کودک بیگناه را میکشند، ولی باز هم خبری از حقوق بشر نیست.

وی با اشاره به این که در ساخت و سازهای ورزشی که بسیج انجام میدهد تهران نسبت به سایر استانها عقبتر است، گفت: این عقبماندگی به دلیل این است که در تهران مشکل زمین داریم؛ به همین خاطر چنانچه شورای شهر و شهردار تهران تصمیمی بسیجی بگیرد و زمین مورد نظر را در اختیار ما قرار دهد، تا سال آینده بسیج تمام 1200 سالنی که باید بسازد را ساخته و تحویل میدهد.

همچنین در ابتدای این مراسم سردار «احمد ذوالقدر» جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ اظهار داشت: در تهران بزرگ هشت میلیون نفر زندگی میکنند که از این میزان حدود 2 میلیون نفر آنها بسیجی هستند، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم؛ چراکه معتقدیم ظرفیت بسیج بیش از این تعداد است.

وی افزود: 24 سوله از هزار سولهای که امروز افتتاح شد با هزینه بسیج ساخته شده و در تهران واقع است.

سردار کاظم یزدانی مسئول تربیت بدنی بسیج نیز در این مراسم تاکید کرد: در برنامه پنج ساله پیشبینی شده بود 270 سالن تیراندازی شامل تیراندازی با تفنگهای بادی، خفیف و جنگی ساخته شود؛ اما متاسفانه به دلایل فنی نتوانستیم این تعداد را محقق سازیم؛ به نحوی که اکنون 25 سالن ساخته شده، ولی در بخش تجهیزات آن مشکل داریم؛ البته 30 سالن تیراندازی آماده بهرهبرداری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار