سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه خبرداد

بزرگداشت هفته وقف از 29 آذر تا 5 دی ماه

روز شنبه 29 آذرماه با عنوان وقف، عمل امینانه به نیات واقفین و رفع نیازهای بشری و روز یکشنبه 30 آذر با نام وقف، سنت نبوی، سیره ائمه اطهار علیهم السلام نامگذاری شده است.
کد خبر: ۳۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵ - 23November 2014

بزرگداشت هفته وقف از 29 آذر تا 5 دی ماه

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه، با اشاره به برگزاری هفته بزرگداشت وقف از29 آذر تا 5 دی گفت: روز شنبه 29 آذرماه با عنوان وقف، عمل امینانه به نیات واقفین و رفع نیازهای بشری و روز یکشنبه 30 آذر با نام وقف، سنت نبوی، سیره ائمه اطهار علیهم السلام نامگذاری شده است.

" حسن ربیعی"مدیرکل حوزه ریاست وروابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این مطلب افزود:همچنین روز دوشنبه اول دیماه با عنوان وقف ،علم و فن آوری و نقش حوزه و دانشگاه و سه شنبه 2 دی با عنوان وقف، تجلی مودت اهل بیت علیهم السلام با تکریم امامزادگان نامگذاری شده است.

مدیر کل حوزه ریاست ،روابط عمومی وامور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه درادامه افزود:همچنین روز چهارشنبه 3 دی به نام وقف، جهاد اقتصادی، ارتقاء بهره وری موقوفات و روز پنجشنبه 4 دی با عنوان وقف، بانوان واقف و توسعه مشارکت های اجتماعی و روز جمعه 5دی ماه به عنوان آخرین روز ازهفته وقف نیز با نام وقف، نهاد ممتاز دینی و نشر فرهنگ قرآنی نامگذاری شده است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار