دیده‌بان حقوق بشر: اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینی‌ها جنایت جنگی است

سازمان دیده‌بان حقوق بشر اقدام رژیم صهیونیستی برای تخریب منازل فلسطینی‌ها را جنایت جنگی خواند و خواستار توقف این سیاست شد.
کد خبر: ۳۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵ - 22November 2014

دیده‌بان حقوق بشر: اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینی‌ها جنایت جنگی است

به گزارش دفاع پرس، دیدهبان حقوق بشر از رژیم صهیونیستی خواست تخریب منازل فلسطینیهایی که علیه صهیونیستها عملیات استشهادی انجام دادهاند را متوقف کند چراکه این اقدام جنایت جنگی به شمار میآید.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، سازمان دیدهبان حقوق بشر امروز (شنبه) در گزارشی اعلام کرد: «اسرائیل باید فورا به سیاست تخریب منازل فلسطینیهایی که متهم به حمله به اسرائیلیها هستند، پایان دهد. این سیاست که مقامات اسرائیلی میگویند بازدارنده است، به عمد و به طور غیرقانونی افرادی را مجازات میکند که متهم به هیچ خطایی نیستند. بنابراین زمانی که این اقدام در مناطق اشغالی از جمله بیتالمقدس انجام میشود، مجازات دستهجمعی به شمار میآید».

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی هفته گذشته منازل سه فلسطینی را به خاطر انجام عملیات استشهادی تخریب کرد. از سال 2009 تاکنون، این نخستین اقدام صهیونیستها برای تخریب منازل فلسطینیهاست. این اقدام پس از آن صورت گرفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال اقدام شهادت طلبانه دو فلسطینی در یک کنیسه که منجر به کشته شدن 5 صهیونیست شد، قول داد پاسخی کوبنده خواهد داد.

 

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار