نخستین یادواره شهدای بهداری رزمی و جامعه پزشکی فارس برگزار شد

نخستین یادواره شهدای بهداری رزمی و جامعه پزشکی فارس صبح امروز در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱ - 22November 2014

نخستین یادواره شهدای بهداری رزمی و جامعه پزشکی فارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، امیر سرتیپ حسین محمدی، فرمانده ارشد آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد در نخستین یادواره شهدای بهداری رزمی و جامعه پزشکی استان فارس که در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز برگزار شد، گفت: امروز آنچه داریم از شهدا است و مکتب شهدا باید به عنوان یک الگو و هدف در نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: شهدای رزمی و جامعه پزشکی در هشت سال دفاع مقدس در تمام صحنهها حضور داشتند و در بسیاری مواقع برای نجات جان یک رزمنده خود را به خطر میانداختند.

فرمانده ارشد آجا در فارس و کهکیلویه و بویراحمد تأکید کرد: برگزاری یادوارههای شهدا در استان فارس امروز به یک الگو برای سایر استانها تبدیل شده و امروز در دورترین نقاط استان فارس نیز شاهد برگزاری یادواره شهدا هستیم.

در این مراسم همچنین مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه فجر فارس و دبیر یادواره شهدای بهداری و رزمی جامعه پزشکی نیز گفت: این یادواره در راستای گرامیداشت شهدای رزمی بهداری و جامعه پزشکی برگزار شد و در آن از خانواده شهدای سپاه، ارتش، هلال احمر و نیروی انتظامی قدردانی شد.

تیمور مصطفیپور افزود: 190 مورد بانک اطلاعات شهدای بهداری تهیه و شناسنامه شهدای بهداری شاخص جمعآوری شده و از 205 خانواده شهید سرکشی شده است. همچنین در بخشهای مختلف درمانی نیز پیشیادوارههایی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در راستای برگزاری این یادواره، بیمارستان صحرایی در شهرستانهای خنج و استهبان دایر و در پی آن نیز سایر برنامههای فرهنگی و ورزشی از جمله صعود تیم ورزشکاران بسیجی جامعه پزشکی فارس به قله دماوند برگزار شده است.

لازم به ذکر است که در این مراسم، از تمبر یادواره شهدای بهداری و جامعه پزشکی فارس رونمایی و از سردار شهید دکتر محمدابراهیم فقیهی به عنوان شهید شاخص عرصه پزشکی تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار