حماس: اقدام قضایی علیه القسام در مصر مقاومت را هدف قرار داده است

جنبش حماس امروز شنبه اعلام کرد که ارائه شکوائیه علیه گردان های القسام شاخه نظامی این جنبش به دادگاه امور ضرب الاجل قاهره برای ممنوعیت این گردان ها، اقدامی است که مقاومت فلسطین را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۳۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱ - 22November 2014

حماس: اقدام قضایی علیه القسام در مصر مقاومت را هدف قرار داده است

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری آلمان، «سامی ابو زهری» سخنگوی جنبش حماس در بیانیهای تاکید کرد که شکوائیه علیه گردان های القسام و درخواست معرفی این گردان ها به عنوان سازمان تروریستی، در راستای استمرار سریال هدف قرار دادن مقاومت برای بدنام کردن آن به خصوص پس از پیروزی های مقاومت علیه دشمن اسرائیلی و شکستن ابهت و اراده آن است.

برهوم اظهار داشت: این قبیل مواضع و اقدامات به طور کامل با اقدامات دشمن صهیونیستی علیه مقاومت فلسطین، ساکنان قدس و گردان های القسام همخوانی دارد.

این سخنگوی حماس تاکید کرد: هیچ یک از تلاش های برنامه ریزی شده و سازماندهی شده نخواهد توانست آوازه و مبارزات ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن را بدنام کند و هرگز مانع ما برای مبارزه با دشمن اسرائیلی نخواهد شد.

پیش از این دادگاه امور ضرب الاجل قاهره ماه مارس گذشته طی حکمی فعالیت های جنبش حماس و تمامی موسسات وابسته به آن در خاک مصر را ممنوع اعلام کرد.

انتهای پیام/ک.ف
 

نظر شما
پربیننده ها