سردار سلامی در قم:

الگوی بسیجی ضرورت امروز مردان عرصه دیپلماسی است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران در قم گفت: امروز انتظار داریم مردان عرصه دیپلماسی ما با الهام از ‏الگوی بسیجی، در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستاده، عرصه را بر آنها تنگ کرده و از حقوق ‏ملت ایران دفاع کنند.‏
کد خبر: ۳۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱ - 21November 2014

الگوی بسیجی ضرورت امروز مردان عرصه دیپلماسی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبههای نماز جمعه قم اظهار کرد: بسیج نشان داد هر قدرتی غیر از نیروی الهی، فاقد اصالت و بزرگی است و تفکر بسیجی یعنی اندیشه متمایل نشدن به ظالمان برای حل مسائل و مشکلات مسلمانان است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: بر اساس فرمایش امیرالمومنین(ع) هر جامعهای لباس جهاد نپوشد خداوند لباس ذلت بر تن آنها میکند، بسیج الگوی تواضع و فروتنی در مقابل مومنان و نیز عزت و استکبارستیزی و سربلندی در مقابل کافران است.

وی ادامه داد: بسیج میداند که نباید جا پای شیطان گذاشت؛ اندیشه بسیج، فحشا و منکر را از آثار تسلط شیطان بر جامعه میداند و امر به معروف و نهی از منکر را برای ساختن جامعهای پاک میداند و به این ترتیب، پرچمدار پاکی در جامعه به شمار میرود.

سلامی با اشاره به اینکه آمریکاییها روزی در متن همه تحولات بودند امروز به حاشیه رفتهاند، خاطرنشان کرد: روزی آنها در عراق دهها هزار نیروی نظامی وارد کردند ولی امروز همه این کشور در دست پیروان انقلاب اسلامی است و آمریکاییها قادر به مدیریت تحولات عراق نیستند.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه آمریکا قصد داشت با سرنگونی حکومت سوریه خط مقاومت را بشکند، گفت: رژیم صهیونیستی و دیگر کشورها با آمریکا همدست شدند ولی امروز بعد از پنج سال، چیزی جز اقتدار حکومت سوریه که با حمایت نظام جمهوری اسلامی محقق شد نمیبینیم.

وی ادامه داد: امروز آمریکا و همدستانش مجبور شدهاند علیه گروههایی مانند داعش که خودشان به وجود آورده بودند، تسلیحشان کرده و جغرافیای آنها را تعیین کرده بودند وارد شوند زیرا آنها به سیاستهای منطقهای آمریکا تجاوز کرده بودند؛ این امر نشان میدهد آمریکاییها فاقد درایت استراتژیک هستند و نمیتوانند نبردهایی را که خود ایجاد کردهاند ادامه دهند.

سلامی با بیان اینکه احیای تفکر اسلامی در میان مسلمانان سبب شده است جایی برای اندیشههای استکباری غرب باقی نماند، گفت: دشمنان هر چه نقشه و توطئه داشتهاند به صحنه آوردهاند ولی در نهایت، شاهد رویش جوانههای امید و پیشرفت در داخل کشور و نظام اسلامی و نیز احیای مسلمانان و بیداری اسلامی و به عبارتی تنگ شدن فضای تنفس مستکبران هستیم؛ از این پس هم هرچه دشمنی کنند جز تضعیف خودشان نتیجهای نخواهند گرفت.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز در عرصه دیپلماسی، انتظار داریم مردان سیاسی ما با الهام از الگوی بسیجی، در مقابل زیادهخواهی دشمنان ایستاده، عرصه را بر آنها تنگ کرده و از حقوق ملت ایران دفاع کنند و بدانند رمقی برای دشمنان به منظور مقابله با ملت ایران باقی نمانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار