در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی سپاه صورت گرفت؛

تجلیل از پدر مرحوم پاشایی/ هیچ گاه خود را از نظام جدا نمی‌دانیم

مراسم تجلیل از پدر مرحوم پاشایی، صبح امروز در آیین اختتامیه مسابقات قرآنی سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۲۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ - 20November 2014

تجلیل از پدر مرحوم پاشایی/ هیچ گاه خود را از نظام جدا نمی‌دانیم

به گزارش خبرنگار دفاع پرس ناصر پاشایی پدر مرحوم مرتضی پاشایی که از بسیجیان فعال وزارت نفت، مداح و مکبّر است، در سخنانی گفت: ما همواره در خدمت نظام بوده و هیچگاه خود را از نظام جدا نمیدانیم. حتی وقتی مرتضی میخواست برای امام حسین(ع) بخواند میگفت باید شعری را بخوانم که هر کس آن را شنید از ته دل به یاد شهدای کربلا بیفتد.

در ادامه منصور پاشایی عموی آن مرحوم نیز که از پاسداران وزارت دفاع است، بیان داشت: مخالفین نظام میخواستند از اجتماع عظیم مردم در تشییع مرتضی به نفع خود بهرهبرداری کنند، اما به دلیل اخلاصی که مرتضی داشت و وابستگی او به امام حسین(ع) و اهل بیت مراسم تشییع به نحوی پیش رفت که همه یکصدا یا حسین میگفتند.

وی ادامه داد: مرتضی بسیار با اخلاص بود، به نحوی که میتوان او را در عرصه هنر همانند یک بسیجی در عرصه جنگ دانست، چراکه مرتضی علاوه بر نبوغ، در هنر نیز توکل بسیار بالایی داشت.

وی در خصوص مراسم تشییع مرحوم پاشایی عنوان کرد: قرار بود در مراسم تشییع مرحوم مرتضی پاشایی سوت و کف زده شود، اما مراسم به خاطر مداحیهایی که پدر آن مرحوم انجام داد و نیز اخلاص خود مرتضی همه یا حسین گفتند و سوت و کف زده نشد.

عموی مرحوم مرتضی پاشایی یادآور شد: ملت ما فارغ از هر نگرش و اعتقادی، مرتضی را با اخلاصش میشناختند، چون مرتضی به ائمه اطهار ارادت خاصی داشت.

منصور پاشایی بیان داشت: مخالفین نظام میخواستند از این اجتماع مردم در تشییع مرحوم پاشایی سوء استفاده کنند به همین خاطر بیانیهای صادر کردیم که طی آن عنوان شد مرتضی از قاریان قرآن، مکبر و مداح اهل بیت است و این باعث شد تا تبلیغات و سوء استفادهای که میخواستند انجام دهند خنثی شود.

وی با اظهار این که بهزودی یکی از کلیپ های مداحی آن مرحوم منتشر میشود، خاطرنشان کرد: مردم هر گونه شبهه و شائبهای که داشته باشند، خانواده پاشایی برای پاسخگویی به آنها آماده هستند، لذا تقاضا داریم مردم تحت القائات منفی رسانههای  بیگانه  قرار نگیرند.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ali
|
-
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
0
0
احسنت به این خانواده موقعیت شناس وانقلابی
خداوند روح آن مرحوم راغریق رحمت خویش سازدوبه بازماندگان محترم هم صبر بدهد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار