فرمانده انتظامی قم:

چهار هزار نیروی پلیس قم امنیت کنگره "خطر جریان‌های تکفیری" را تامین می‌کنند/ پیشنهاد تعطیلی 2 روزه قم

فرمانده انتظامی استان قم گفت: بیش از چهار هزار نیروی پلیس امنیت شهر قم را در بخش‌های مختلف اطلاعاتی، انتظامی، ترافیکی، امنیتی و حفاظتی، در جریان برگزاری کنگره دو روزه "خطر جریان‌های تکفیری" تامین می‌کنند.
کد خبر: ۳۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶ - 19November 2014

چهار هزار نیروی پلیس قم امنیت کنگره

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سردار کاظم مجتبایی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کنگره خطر جریانهای تکفیری با حضور جمعی از علما، اندیشمندان و مقامات عالی رتبه مسلمان از داخل و خارج از کشور روزهای دوم و سوم آذرماه جاری در مجتمع فرهنگی امام کاظم(ع) قم برگزار میشود، افزود: عملیاتهای انتظامی، ترافیکی و حفاظتی با انجام تمهیدات قبلی از یکم آذرماه آغاز میشود.

وی با بیان اینکه تامین نظم، امنیت و ترافیک قم در مدت برگزاری کنگره با فرماندهی انتظامی استان قم است، گفت: تامین امنیت همه جانبه و فراگیر در قم و پیرامون محل برگزاری کنگره با همکاری سایر دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی در دستورالعمل این فرماندهی قرار دارد و به همین منظور بیش از 10 ایستگاه پلیس در پیرامون محل برگزاری کنگره که اقدام به کنترل انتظامی و امنیتی میشود، مستقر خواهد شد.

مجتبایی با بیان اینکه حفاظت از شخصیتهای مدعو به این کنگره بر عهده فرماندهی انتظامی استان قم است، اظهار داشت: سعی شده با انتخاب نیروهای کارآمد و کارآزموده، این ماموریت نیز به نحو احسن انجام شود.

وی اضافه کرد: همچنین در هفت نقطه پیرامون شهر، ایستهای بازرسی مستقر میشود که تمامی ورودیها به شهر کنترل خواهد شد.

پیشنهاد تعطیلی دو روزه قم

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه با بیان اینکه برای کنترل هرچه بهتر و جابجایی میهمانان به محل برگزاری کنگره و محل اسکان، به وزارت کشور پیشنهاد شده است که شهر قم در جریان برگزاری کنگره خطر جریانهای تکفیری، تعطیل شود، گفت: با توجه به اینکه در دو روز برگزاری کنگره، محدودیتها و ممنوعیتهای ترافیکی در شهر قم و بخصوص پیرامون هسته مرکزی شهر و محل برگزاری کنگره انجام میشود، تعطیلی شهر در این مدت میتواند در برقراری نظم و امنیت کنگره و آسایش مردم نقش مهمی داشته باشد.

کنگره خطر جریان های تکفیری به ریاست حضرات آیات مراجع تقلید ناصر مکارم شیرازی و هدایت علمی جعفر سبحانی روزهای دوم و سوم آذرماه در قم برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها