آیت‌الله نوری همدانی در دیدار سردار نقدی:

بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرده است/ دشمن از بسیج احساس وحشت می‌کند

آیت‌الله نوری همدانی تأکید کرد: بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرده و باعث شده ارزش‌های انقلاب حفظ شود.
کد خبر: ۳۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰ - 15November 2014

بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرده است/ دشمن از بسیج احساس وحشت می‌کند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی بسیج، آیتالله نوری همدانی در دیدار سردار نقدی و حجتالاسلام تویسرکانی، با اشاره به مجاهدت های بسیج، گفت: خدا را شاکریم که آیتالله خامنهای با درایت و تدبیر توانسته است نظام را هدایت کرده و روز به روز بر آمادگی علمی و پیشرفتهای ایران اسلامی افزوده است.

وی وظیفه بسیج را تقویت شاخص های انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: مکتبی بودن ولایت فقیه اصلی ترین شاخص های انقلاب اسلامی است که بایستی در تقویت آن تلاش کرد.

این مرجع تقلید همچنین پشتیبانی از ضعفا را از دیگر شاخص های انقلاب اسلامی دانسته و عنوان داشت: انقلاب اسلامی پناهگاه مستضعفین عالم بوده و چشم امید همه ی مردمان عالم به ایران اسلامی است.

وی با اشاره به شاخصه استکبارستیزی گفت: امروز استکبار ریشه ها و توطئه های گوناگونی دارد که تشکیل گروهک های تروریستی از جمله داعش در زمره همین نقشه ها است.

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: با حضور میلیون ها بسیجی و انسان های پا در رکاب، کشورمان در آرامش است به نحوی که باعث شده امنیت کشورمان در دنیا بی نظیر باشد.

وی آمادگیهای دفاعی را برای بسیج ضروری دانست و تاکید کرد: بسیج باید در سال چندین نوبت رزمایش هایی را برگزار کند؛ چراکه امروز دشمنان از بسیج احساس وحشت می کنند.

این مرجع تقلید در پایان به بسیجی بودن خود افتخار کرد و اظهار داشت: خدا را شاکریم که آیتالله خامنهای با درایت و تدبیر توانسته است نظام را هدایت کرده و روز به روز بر آمادگی علمی و پیشرفتهای ایران اسلامی افزوده است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار