بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 146

اهدای لوح یادبود انجمن "پریسکه" به خبرگزاری دفاع مقدس

رئیس انجمن پریسکه با حضور در غرفه خبرگزای دفاع پرس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اهدای لوح یادبودی از تلاش‌های این خبرگزاری در قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۳۵۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷ - 13November 2014

اهدای لوح یادبود انجمن

 به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس مستقر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، علیرضا بهرهی رئیس انجمن پریسکه با حضور در غرفه خبرگزای دفاع پرس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با اهدای لوح یادبودی از تلاشهای این خبرگزاری در پاسداشت مجاهدتهای رزمندگان و ایثارگران قدردانی کرد.

شایان ذکر است انجمن پریسکه یک انجمن فعال در رابطه با شعر نو با بیش از 4800 عضو فعال در سراسر کشور و سایر کشورها میباشد که از جمله فعالیتهای این انجمن میتوان به جلوگیری از ورود واژههای بیگانه و برگزاری همایشهایی در این زمینه اشاره کرد.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمدحسنی
|
-
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
0
0
به به از فعالیت خوب انجمن پریسکه سرایان ایران وتلاش آنهابرای سرایش شعراصیل ایرانی اسلامی متشکریم .این شعردرکمترین زمان به خارج ازکشورگسترش پیداکردوبازفرهنگ ایرانی برتارک فرهنگ جهان سایه انداخت.
دوستان دفاع پرس هم خسته نباشند با این همه فعالیت که در زمان اندک از تاسیس این خبرگزاری فعالیت خوبی داشته است.
محمدحسنی
|
-
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
0
0
از زحمات خبرگزاری دفاع مقدس در پاسداری از رشادتهای دفاع مقدس متشکریم و ورود آنها را به عرصه‌های فرهنگی کشور هم به فال نیک می‌گیریم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار