نماینده ولی‌فقیه در سپاه :

حاج قاسم لرزه بر اندام دشمن انداخته است/ سرلشکر سلیمانی زمینه‌ساز عزت اسلام شد

حاج قاسم سلیمانی با هدایت‌های داهیانه رهبر انقلاب در این دوره لرزه بر اندام دشمن انداخته و زمینه‌ساز عزت اسلام و مسلمین شده، به نحوی که زمینه عزت اسلام را در منطقه خاورمیانه فراهم کرده است.
کد خبر: ۳۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳ - 08November 2014

حاج قاسم لرزه بر اندام دشمن انداخته است/ سرلشکر سلیمانی زمینه‌ساز عزت اسلام شد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولیفقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نقش سرلشکر قاسم سلیمانی در ارتقاء روحیه رزمندگان اسلام در جبهههای حق علیه باطل ارزشمند و قهرمانانه است، گفت: سرلشکر سلیمانی یکی از افتخارات کمنظیر انقلاب اسلامی است؛ وی سرباز وفادار به ولایت بوده و هم در عصر حضرت امام(ره) در ولایتمداری ثابتقدم بوده و هم در عصر رهبری حضرت آیتالله امام خامنهای در ولایتمداری استوار بوده و هست.

وی افزود: به لطف خدا، جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای ارزشمندی داشته و دارد که فقط در صدر اسلام میتوان نظایر آنها را پیدا کرد، یعنی در گلستان محمدی و علوی یا در گلستان نبوی و علوی، انسانهای شایستهای تربیت شدهاند که در دوره خودشان افتخارات بزرگی را آفریدهاند.

نماینده ولیفقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: در عصر ما هم نفس مسیحایی حضرت امام(ره) زمینهساز پیدایش، رشد و بالندگی چهرههای ارزشمندی شد که بر تارک تاریخ میدرخشند لذا یکی از آن چهرهها حاج قاسم سلیمانی است که هم در دفاع مقدس به عنوان فرمانده لشکر۴۱ ثارالله خوش درخشیده و هم در عرصههای مختلف حضور فعالی داشته است.

وی با بیان اینکه پیام حاج قاسم سلیمانی به رزمندگان غزه در پایداری آنها در برابر تجاوز رژیمصهیونیستی بسیار موثر بود، گفت: حضور شجاعانه و دلیرانه سرلشکر سلیمانی در پیروی از رهبرش توانسته از نظر تقویت روحی در جبهه حق علیه باطل بسیار تاثیرگذار باشد به نحوی که امروز میبینیم در عرصههای مختلف در غزه، لبنان، عراق، سوریه و یمن جبهه حق در برابر استکبارجهانی ایستاده و به مقابله برخاسته و به پیروزیهای مختلفی دست پیدا کرده و تقویت روحیه رزمندگان اسلام در این دوره قابل اهمیت است.

نماینده ولیفقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه قطعا هدایت سرلشکر سلیمانی در پیروزی فرزندان رشید اسلام در عراق در برابر داعش بسیار تاثیرگذار بوده، اظهار داشت:  فتح آمرلی و فتوحات اخیر رزمندگان اسلام در عراق ناشی از بالا بودن روحیه این فرزندان اسلام است که سرلشکر سلیمانی و امثال ایشان در این پیروزیها نقش بسیار تعیینکنندهای داشتهاند.

حجتالاسلام سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه ذخایر انقلاب بسیار گسترده است و سربازان و یاران امامخمینی(ره) و امام خامنهای کم نیستند و یکی از آن افسران رشید و سرداران حاج قاسم سلیمانی است که امروز از این ذخایر ارزشمند در کشور برخوداریم که افتخاری برای این نسل و امت است و انشاءالله خداوند نگهدار و حافظ ایشان و همه ولایتمداران باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار