از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد

مرور زندگی آیت الله مهدوی کنی در مستند «یار»

مستند 'یار' کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است و در چهار قسمت 30 دقیقه ای، مراحل مختلف زندگی و ابعاد شخصیتی اجتماعی، سیاسی و دوران حیات مرحوم آیت الله مهدوی کنی را بررسی می کند.
کد خبر: ۳۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴ - 08November 2014

مرور زندگی آیت الله مهدوی کنی در مستند «یار»

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس مستند 'یار' کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است و در چهار قسمت 30 دقیقه ای، مراحل مختلف زندگی و ابعاد شخصیتی اجتماعی، سیاسی و دوران حیات مرحوم آیت الله مهدوی کنی را بررسی می کند.

این مجموعه دارای سه فصل از زندگی این عالم از دوران کودکی و نوجوانی، دوران همراهی با آیت الله بروجردی (ره)، دوران قبل از انقلاب، برعهده داشتن ریاست کمیته انقلاب اسلامی و زندانی شدن، دوران تاسیس دانشگاه امام صادق (ع)، نخست وزیری، وزارت کشور و دوران عبادی-سیاسی زندگی ایشان و حضور در مجلس خبرگان رهبری را در بر می گیرد.

مستند 'یار' که تولید آن از دو ماه گذشته آغاز شده، همچنین دارای سلسله گفت و گوهایی با سردار آیت الله گودرزی، خانواده آیت الله مهدوی کنی، آیت الله شجونی و تصاویر وگفت و گوهای پخش نشده ای از دوره های مختلف زندگی مرحوم کنی است.

این مستند به تهیه کنندگی محمد صراف تهیه می شود؛ وی تهیه کنندگی برنامه های شناسنامه و دیروز امروز فردا را نیز برعهده دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار