مدیر انتشارات هزاره ققنوس در گفت‌و گو با خبرگزاری دفاع مقدس عنوان کرد:

نذر کتاب در کنار بقیه نذورات در ماه محرم و صفر/ شناسایی 1500 خیر در نذر کتاب

حاجی آبادی گفت: از کمک سازمانها و نهادهای دولیت برای اجرای طرح نذر کتاب قطع امید کرده‌ام، از همین جا اعلام می کنم، مردم علاقه مند به امام حسین (ع) و عاشورا، در کنار نذر قیمه و قورمه در این نذر هم شرکت کنند.
کد خبر: ۳۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰ - 02November 2014

نذر کتاب در کنار بقیه نذورات در ماه محرم و صفر/ شناسایی 1500 خیر در نذر کتاب

رضا حاجی آبادی مدیر مسئول انتشارات هزاره ققنوس در گفتو گو با خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس،  با اشاره به انجام نذر کتاب همزمان با شروع ماه محرم اظهار کرد: این طرح برای نهمین دوره از ابتدای ماه محرم شروه و تا پایان ماه صفر هم ادامه دارد.

وی افزود: امسال این طرح با کمک 30 ناشر و عرضه 120 کتاب طبقروال گذشته بر گزار می شود. بدین ترتیب که ناشرین با 50 درصد تخفیف کتابها را عرضه و خیرین 50 درصد ما بقی را پرداخت می کنند. در مرحله سوم مخاطبان هستند که دینی که دارند، این است که کتاب را به دیگری اهدا کنند و این روال تا 5 نفر ادامه دارد.

حاجی آبادی در پاسخ به این سوال که مردم  و خیرین چگونه می توانند در این طرح شرکت کنند، تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این طرح می توانند، به دفتر انتشارات در خیابان انقلاب، مراجعه و یا از طریق سایت هزاره ققنوس اخبار را پیگیری کنند. همچنین تلفن 88317832 نیز پاسخگوی سوالات مخاطبان است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین مخاطبان با پیامک کلمه "نذر" به 0210000365 میتوانند در این طرح شرکت کنند.

مدیر انتشارات هزاره ققنوس ادامه داد: این طرح به عنوان یک طرح ملی مطرح است، و تنها محدود به تهران نیست.

وی هدف از برگزاری این مراسم را کمک به فرهنگ، محیط زیست و آگاهی بخشی مردم عنوان کرد و گفت: متاسفانه در این سالها بر داشت ناصوابی از این طرح شده است که بیشتر هم از سوی سازمانهای دولتی مطرح می شود.

مدیر انتشارت هزاره ققنوس اذعان کرد: این طرح برای خالی کردن کتابخانه ها از کتابهای قدیمی و به درد نخور ایجاد نشده است، بلکه در این طرح کتابهای به روز و دست اول و نو عرضه می شود و این برخلاف دیدگاه و تصوری است که عرضه می شود.

حاجی آبادی تصریح کرد: از کمک سازمانها و نهادهای دولیت برای اجرای طرح نذر کتاب قطع امید کردهام، از همین جا اعلام می کنم، مردم علاقه مند به امام حسین (ع) و عاشورا، در کنار نذر قیمه و قورمه در این نذر هم شرکت کنند. همچنان که تا کنون 1500 خیر فرهنگی شناسایی کردهایم.

وی گفت: این طرح در راستای ترویج آگاهی است. همچنان که مردم کوفه به علت عدم آگاهی در قیام امام حسین (ع) شرکت نکردند.

گفت و گو از مهدیس میرزایی


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها