نبویان در گفتگو با دفاع پرس مطرح کرد:

احمد شهید بازیچه دست آمریکا و رژیم صهیونیستی است/ آل سعود با اجرایی کردن حکم اعدام شیخ النمر آسیب جدی خواهد دید

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: اگر حکم اعدام اجرا و یا خدشه ای به شیخ نمر در زندان‎های عربستان واقع شود آل سعود بداند که مظلومان جهان در برابر این رفتار سکوت نخواهند کرد و از سوی مسلمانان جهان آسیب جدی خواهد دید.
کد خبر: ۳۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹ - 01November 2014

احمد شهید بازیچه دست آمریکا و رژیم صهیونیستی است/ آل سعود با اجرایی کردن حکم اعدام شیخ النمر آسیب جدی خواهد دید

سید محمود نبویان، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس در واکنش به گزارش ضد حقوق بشری ایران از سوی احمد شهید، گفت: دشمنان کشورمان همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره سعی دارند تا جهان بینی و ارزش هایی که برای خود می پسندند را بر دیگر کشورهای جهان تحمیل کنند.

وی با بیان این که کشورهایی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی که بر اساس اندیشه های ضد دینی و انکار خدا برای حقوق بشر ملاک و حقهایی را تعریف کرده اند، افزود: معتقدم ملت های دنیا هیچ التزامی ندارند که بخواهند این گونه تعریف ها را از این کشورها بپذیرند و آنها را در کشور خود اجرایی کنند.

نمانیده مردم تهران در خانه ملت در ادامه با تأکید بر این که احمد شهید بازیچه دست آمریکا و رژیم صهیونیستی است گفت: ما آماده هستیم تا در خصوص اندیشه های خود و اندیشه های سکولار به مناظره با آمریکا بنشینم چراکه ما اندیشه های اسلامی داریم و هیچگاه اندیشه سکولار با اندیشه های اسلامی در یک جا با هم جمع نمیشوند و اندیشه های سکولار برای ما ارزشی ندارد  و این اندیشه را در کشور خود اجرایی نخواهیم کرد.

نبویان خطاب به مسئولان تصریح کرد: مسئولان کشورمان هرگاه که از مواضع و اهداف جمهوری اسلامی ایران در مقابل غرب عقب نشینی کردهاند، دشمنان  گام را فراتر گذاشته و بر مسائل و مواضع داخلی کشورمان دخالت کرده اند و غرب نباید این را فراموش کند که  قوانین و ارزشهای دینی ما برای خودمان قابل احترام است و به غرب و بویژه آمریکا ربطی ندارد و با افتخار بیان می کنیم که اندیشه های اسلامی را در کشور عزیزمان پیاده و اجرا می کنیم و اندیشه های ضد انسانی و سکولار را هیچگاه نخواهیم پذیرفت.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس در ادامه بیان کرد: در مقام نظر اندیشه های اسلامی برهان دارد در حالی که  اندیشه های غرب تهی از برهان است و غرب همواره نشان داده است که در مقام عمل نیز اندیشه ای را که خود پذیرفته اند را نیز عمل قبول ندارد و آن ارزش ها را اجرایی نمی کنند.

نبویان اظهار داشت: آمریکایی که تا کنون بیش از 60 جنگ را بر دیگر کشورها تحمیل کرده است و در داخل آمریکا دست به قتل بسیاری از مردم زده است و اکنون صحبت کردن آنها در خصوص حقوق بشر کشورها مسخره است.

وی خطاب به مقامات آمریکا و احمد شهید گفت: از مقامات آمریکا و احمد شهید در خواست داریم  بجای تدوین گزارش علیه حقوق بشر ایران یک سری هم به زندان ها و کشور عربستان بزنند و ببینند در این کشور چگونه حقوق بشر اجرایی می شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در خاتمه در واکنش به شکنجه شدن شیخ نمر در زندان های عربستان خطاب به آل سعود خاطر نشان کرد: اگر حکم اعدام اجرا و یا خدشه ای به شیخ نمر در زندانهای عربستان وارد شود آل سعود بداند که مظلومان جهان در برابر این رفتار سکوت نخواهند کرد و از سوی مسلمانان جهان آسیب جدی خواهند دید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار