فراخوان سوگواره تصویر عاشقان حسینی

فراخوان سوگواره تصویر عاشقان حسینی با موضوع عکس‌های دسته‌جمعی هیئت‌های عزاداری سیدالشهدا(ع) و تصاویر قدیمی مجموعه‌داران از دسته‌های حسینی منتشر شده است.
کد خبر: ۳۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴ - 31October 2014

فراخوان سوگواره تصویر عاشقان حسینی

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، این سوگواره در دو بخش ویژه عکسهای قدیمی موجود نزد مجموعهداران و صاحبان عکسها و عکسهای دستهجمعی اهالی یک هیئت به همراه ارکان هیئت برگزار میشود.

علاقهمندان به شرکت در سوگواره تصویر عاشقان حسینی میتوانند تصاویر خود را تا 24 آبان به نشانی دبیرخانه واقع در میدان هفت تیر، ابتدای خیابان بهار شیراز، نبش میدان بهار شیراز، موزه عکسخانه شهر ارسال کنند. آثار دریافتی از اول آذر داوری و 10 آذرماه ضمن برپایی نمایشگاه آثار برتر، از برگزیدگان تجلیل میشود.

در بخش عکسهای قدیمی 40 اثر انتخاب و از تمام صاحبان عکسهای قدیمی با اهدای لوح و هدیه نقدی تقدیر خواهد شد. در بخش عکسهای یادگاری از 10 عکاس برگزیده با اهدای کمکهزینه حج عمره، سفر زیارتی کربلای معلی، سفر به مشهد مقدس و هدایای نقدی تقدیر میشود.

نگاه زیباییشناسانه، توجه به هویت و باورهای دینی، آموزههای مذهبی و مفاهیم اخلاقی، رعایت سنتهای حاکم بر خیمه عزاداری، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و رفتارسازی و الگوسازی مناسب از جمله شاخصهای داوری آثار در سوگواره تصویر عاشقان حسینی است. 

علاقهمندان به کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این سوگواره میتوانند به سایت به نشانی www.iranphotomuseum.com و رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران fhnews.ir مراجعه کنند.

نظر شما
پربیننده ها