آیت الله نوری همدانی:

ذکاوت و اندیشه «سرلشکر سلیمانی» تروریست‌های منطقه را شکست داده است

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه جنگ جز حیله نیست، گفت: سرلشکر سلیمانی در سوریه و عراق با فکر فعالیت دارد وگرنه افراد مسلح فراوانند، اما آنچه بیشتر اثرگذار است، فکر سرلشکر سلیمانی است.
کد خبر: ۳۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸ - 30October 2014

ذکاوت و اندیشه «سرلشکر سلیمانی» تروریست‌های منطقه را شکست داده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیتالله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل، با تأکید بر اهمیت این حوزه اظهار کرد: ایمان و اعتقاد میتواند انگیزه شما برای تقویت و دفاع از نظام اسلامی باشد، از همین رو پدافند غیرعامل کار مقدس و پرفضیلتی است که ریشه در تاریخ اسلام دارد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: در تاریخ اسلام، اسلام مسلمانان را به فکر و اندیشه مجهز میکند، از همین رو باید قبل از عمل ما از لحاظ فکر و اندیشه به نقشههای دشمن پی ببریم و اسلام در این زمینه تأکید زیادی بر این مسئله دارد.

وی با بیان اینکه جنگ جز حیله نیست، تصریح کرد: سرلشکر سلیمانی در سوریه و عراق با فکر آنجا فعالیت دارد وگرنه افراد مسلح فراوانند، اما آنچه بیشتر اثرگذار است فکر این سردار است.

آیتالله نوری همدانی با تأکید بر اینکه پی بردن به افکار و نقشهها مهم است، پدافند غیرعامل را نقشآفرین و ریشهای عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه با ذکاوت دست دشمنان را رو و نقشههای آنان را برملا کردند.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه داعش حیاط امن اسرائیل در منطقه است، عنوان کرد: دفاع از نظام اسلامی کار مقدسی است، دشمنان نقشههای عمیقی برای ما دارند، از همین رو مبارزه با داعش سالها به طول میانجامد، چرا که دشمنان برای این کارشان برنامه دارند تا مسلمانان را مشغول کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها