آبان‌ماه سال جاری صورت می‌گیرد

برگزاری همایش استانی «بسیج و رسانه» در شیراز

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از برگزاری همایش استانی «بسیج و رسانه» در بیست‌وهشتم ماه جاری در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹ - 30October 2014

برگزاری همایش استانی «بسیج و رسانه» در شیراز

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، میلاد امیرینژاد در جمع سرپرستان خبرگزاریها و روزنامههای کشوری در فارس و مدیران مسئول روزنامههای محلی این استان با اشاره به اینکه همایش کشوری بسیج و رسانه اسفندماه امسال در مشهد مقدس برگزار میشود، اظهار داشت: این همایش در 28 ماه جاری بهصورت استانی در شیراز برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این همایش کارگروههای تخصصی نیز تشکیل خواهد شد، اضافه کرد: در این همایش همچنین آثار برتر رسانههای فارس توسط هیئت داوران بررسی و ارزیابی میشود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در ادامه از برگزاری انتخابات شورای قشر رسانه در این استان پس از ماههای محرم و صفر خبر داد و گفت: این شورا که متشکل از فعالان عرصه رسانه در فارس خواهند بود با مشخص شدن رئیس و هیئت رئیسه به کار خود ادامه خواهد داد.

امیری نژاد همچنین از معرفی معاون امور شهرستانهای بسیج رسانه استان فارس در آیندهای نزدیک خبر داد و بیان کرد: امیدواریم که رسانههای این استان مانند گذشته این معاونت را نیز یاری کنند.

وی بر لزوم آموزش خبرنگاران و برگزاری دورههای خبرنویسی و خبرنگاری و همچنین تکمیل کادر مورد نیاز رسانهها در سطح این استان تاکید کرد و گفت: در این زمینه برنامههایی در دست طراحی است که با کمک متخصصان و پیشکسوتان این عرصه اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار