مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام:

همایش شیرخوارگان حسینی فردا در ایلام برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: این مراسم معنوی در مراکز شهرستان‌های این استان برگزار و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم معنوی صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴ - 30October 2014

همایش شیرخوارگان حسینی فردا در ایلام برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ایلام، حجت الاسلام فتاحی اظهار کرد: همایش بزرگ شیرخوارگان روز جمعه 9 آبان همزمان با سراسر کشور در ایلام برگزار میشود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری این مراسم معنوی در نقاط مختلف استان فراهم شده است، ابراز کرد: همایش بزرگ شیرخوارگان در مرکز استان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار میشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام تصریح کرد: این مراسم معنوی در مراکز شهرستانهای این استان برگزار و هماهنگی های لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم معنوی صورت گرفته است.

حجت الاسلام فتاحی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته با همکاری هیئتهای مذهبی استان، لباسهای سبز رنگ به همراه پیشانی بند منقش به اسماء متبرکه ائمه اطهار(ع) و حضرت علی اصغر(ع) میان نوزادان ایلامی توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسمات در سالهای گذشته با استقبال گسترده در استان ایلام روبرو بوده، خاطرنشان کرد: از عموم مادران که نوزاد شیرخواره دارند برای حضور گسترده در این مراسم معنوی دعوت می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار