سردار احمدی‌مقدم در جمع خبرنگاران:

برخی در پی ایجاد ناامنی هستند/ با تجمع‌های غیرقانونی برخورد می‌کنیم

فرمانده ناجا با اشاره به تشکیل برخی تجمع‌ها به بهانه اسیدپاشی گفت: هر تجمعی باید مجوز داشته باشد، در غیر این‌صورت با آن برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸ - 28October 2014

برخی در پی ایجاد ناامنی هستند/ با تجمع‌های غیرقانونی برخورد می‌کنیم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «اسماعیل احمدیمقدم» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه سومین همایش ملی سازمان پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران با اشاره به پرونده اسیدپاشی در اصفهان اظهار داشت: در حال بررسی سرنخ ها هستیم، ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیدهایم.

وی افزود: اگر کسی دستگیر شود و به کار خود اعتراف کند و به قطعیت برسیم حتما به سرعت اطلاعرسانی خواهیم کرد.

فرمانده ناجا ادامه داد: طبیعتاً ممکن است افرادی مورد ظن قرار گرفته و از آنها تحقیق شود، ولی این الزماً نمی تواند به معنای این باشد که این افراد عامل اسیدپاشی هستند.

سردار احمدیمقدم تصریح کرد: هیچ حادثه اسیدپاشی در شهرهای دیگر رخ نداده است و افرادی برای شوخی، ماجراجویی و یا برای آب در آسیاب دشمن ریختن تلاش میکنند تا فضا را ناامن کنند، که یک نفر نیز مرتبط با این موضوع دستگیر شده است.

وی با اشاره به تشکیل برخی تجمعها به بهانه اسیدپاشی تاکید کرد: هر تجمعی باید مجوز داشته باشد، در غیر اینصورت با آن برخورد خواهد شد. البته منشأ اینها واحد است و تلاش دارند افکار عمومی را تحت تأثیر قرار داده و فضای ناامنی را ترویج دهند.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با اشاره به فعالیتهای این نیرو در مبارزه با تروریستهای شرق کشور خاطرنشان کرد: مبارزه با گروهکهای تروریستی ادامه دارد و موضوع جدیدی در آن منطقه رخ نداده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار