مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره داستان انقلاب (جایزه امیرحسین فردی) تمدید شد

دبیرخانه هفتمین جشنواره داستان انقلاب (جایزه امیرحسین فردی) بنا به تقاضای شرکت کنندگان، مهلت ارسال آثار را تا 30 آذر تمدید کرد.
کد خبر: ۳۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰ - 26October 2014

مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره داستان انقلاب (جایزه امیرحسین فردی) تمدید شد

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، دبیرخانه جشنواره های حوزه هنری با توجه به پایان مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره سراسری داستان انقلاب که پیشتر 1 آبان اعلام شده بود  این مهلت را تا 30 آذر تمدید کرد.

بنا بر این گزارش، با توجه به درخواست برخی متقاضیان شرکت در جشنواره و به منظور حضور حداکثری نویسندگان در این رویداد ادبی، مهلت ثبت نام و ارائه اثر تا پایان آذرماه تمدید شد.

شایان ذکر است، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره در بهمن ماه93 بوده و هنرمندان می توانند با مراجعه به سایت www.artfest.ir نسبت به  ثبت نام فرم اینترنتی اقدام کنند و سپس  آثار خود را به دبیرخانه جشنواره های حوزه هنری به نشانی: تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه­ همکف ارسال کنند.

گفتنی است، موضوعات این دوره از جشنواره را مسائل و اتفاقات سال­ های قبل از انقلاب و روزهای پیروزی انقلاب، حوادث و رویدادهای پس از انقلاب همچون کودتای نوژه، حادثه طبس، درگیری­ های کردستان، سنگ اندازی های گروه ­های معاند پس از انقلاب همچون ترورها، فتنه ­ها، منافقین، تأثیر انقلاب در منطقه و کشورهای اسلامی و همسایه همچون بیداری اسلامی، تهدیدهای پیدا و پنهان دشمنان انقلاب و فرصت­ های به­ دست آمده در حوزه­ های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در بر می گیرد.

 هفتمین جشنواره داستان انقلاب در جهت شناسایی و پرورش نویسندگان و جوانان متعهد هنرمند و خلق آثار ارزشمند ادبیات داستان انقلاب فراخوان خود را منتشر کرده است و در 4 بخش رمان بزرگسال، رمان نوجوان، داستان کوتاه بزرگسال و داستان کوتاه نوجوان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار