حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در ستاد نهاجا:

دنیای اسلام از مبارزات و ایستادگی ایران درس گرفته است

نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دنیای اسلام از مبارزات و ایستادگی ملت ما در برابر دشمن، درس آموخته و این‌ برگفته از اعتمادی است که به ملت مجاهد ایران دارد.
کد خبر: ۳۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹ - 26October 2014

دنیای اسلام از مبارزات و ایستادگی ایران درس گرفته است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام «سید حسن ابوترابیفرد» نایبرییس مجلس شورای اسلامی در مراسم تشییع دو شهید گمنام عرصه دفاع مقدس که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش برگزار شد، با اشاره به نقشآفرینی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: همه رشادتها و جانبازیهایی که در هشت سال دفاع مقدس دیده شد، برگرفته از مکتب عاشورا بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الهام گرفته از مکتب عاشورا است و در مسیر مستقیم شهیدان گام برمیدارد، افزود: اگر مجاهدتهای نیروهای مسلح و مردم انقلابی ما در طول دفاع مقدس نبود، امروز دنیای اسلام به جهاد عزتآفرین ما بهعنوان الگوی فراروی انسان معاصر نمینگریست.

نایبرییس مجلس شورای اسلامی افزود: امام بزرگوار ما بهواسطه این انقلاب میخواست مکتب امام حسین(ع) و مکتب عاشورا را زنده نگه دارد و بدینوسیله در پی تحقق اسلام ناب محمدی در جهان اسلام بود.

ابوترابیفرد انقلاب اسلامی را مقدمهای برای ظهور حضرت مهدی(عج) دانست و نیروهای مسلح ایران را سربازان آن حضرت خواند.

وی تصریح کرد: شهدای عالیقدری که پیکر مقدس آنها را تشییع و مسیر حرکت زندگی خود را بر اساس راه آنها انتخاب کردیم، در واقع از پیروان راستین امام حسین(ع) بودند.

نایبرییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دنیای اسلام از مبارزات و ایستادگی ملت ما در برابر دشمن، درس آموخته و اگر امروز عراق به دست فرزندان مؤمن و تحت اراده مرجعیت مدیریت میشود از جمهوری اسلامی بهعنوان متحد اول خود در منطقه استفاده میکند؛ همه اینها برگفته از اعتمادی است که دنیای اسلام به ملت مجاهد ایران دارد.

ابوترابی تأکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ملتهای مسلمان منطقه جمهوری اسلامی را بهعنوان الگو قرار دادند و میبینیم که امروز با شنیدن نام لبنان، نماد مقاومت اسلامی در اذهان عمومی تداعی میشود.

وی با بیان اینکه مبارزات ملت و نیروهای مسلح ایران و بالاخص نیروی هوایی الهی کشور امروز در سرتاسر دنیا و جهان اسلام با عزت و افتخار بهعنوان الگو قرار گرفته است، افزود: اگر امروز دشمن جرئت جسارت به تمامیت ارضی کشور ما را ندارد بدین جهت است که میداند این تعرض برای آنها هزینه بسیاری خواهد داشت و همه اینها به خاطر قدرت نیروهای مسلح کشور و به ویژه نیروی هوایی ارتش رقم خورده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر امروز مشاهده میکنیم مقام ارشد اطلاعاتی امریکا در کنگره این کشور میگوید قدرت دفاعی ایران، امروز توانسته قدرت نظامی امریکا را در جنوب غربی آسیا مهار کند، همه به برکت خون شهدا و به برکت مجاهدتهای ملت ایران در برابر تهدیدها و تحریمهای دشمن است.

ابوترابیفرد در پایان با اشاره به رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و همه نیروهای مسلح، افتخار این را دارند که تحت امر فقیهی صالح و مدیر و مدبر گام بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها